۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۶۶۸۰۱
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

گسترش اسلام سبب اضمحلال آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از دین اسلام وحشت دارند، گفت: گسترش اسلام در جهان سبب اضمحلال و مرگ زودرس آنها خواهد شد.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: مسلمانان از پیامبر اسلام(ص) عیدی می‌خواهند، از این رو باید در مقابل این عیدی و هدیه ای که از جانب پیامبر خدا به مسلمانان است، وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: اگر امروز در نعمت آرامش و امنیت به سر می بریم و دین اسلام و انقلابی گری در تمام جهان به چشم می خورد به برکت ایثار و مجاهدت رسول اکرم(ص) در راستای توسعه و گسترش دین اسلام است.

 استاد حوزه علمیه تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از دین اسلام وحشت دارند و مسلمانان را در اقصی نقاط جهان سرکوب می کنند، زیرا این را به خوبی می دانند که گسترش اسلام در جهان سبب اضمحلال و مرگ زودرس آنها خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اخلاق و سیره نبوی سبب شده است که مردم شیعه و اهل سنت با آرامش و وحدت در کنار یکدیگر زندگی کرده و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.

این مسؤول با اشاره به آیه «انا ارسلناک مبشرا و نذیرا»، گفت: مبشرا و نذیرا مختص به گروهی خاص نیست، پیامبر اکرم(ص) حتی نسبت به یهودیان و دشمنانش نیز مبشرا و نذیرا بود، از این رو امروز باید علما و جامعه روحانیت وحدت، اخوت و برادری را در میان مسلمانان حفظ کنند.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار داشت: طلاب و روحانیان و تمام شیعیان با اخلاق حسنه و گفتار نیک که برگرفته از مکتب رسول اکرم(ص) است وحدت را در جوامع اسلامی تحکیم بخشیده و سنن نبوی را به جهان صادر کنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: علم به قرآن رمز موفقیت و ایستادگی مسلمانان در برابر مستکبران جهان است، از این رو باید مبانی و مفاهیم قرآن را در جامعه تبیین کرد.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: حفظ وحدت و ترویج اسلام از وظایف مسلمانان نسبت به رسول اکرم(ص) است که این مهم باید با جدیت تمام اجرا و عملی شود./857/303/ب2

ارسال نظرات