۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۶۶۸۶۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

دهه فجر تریبون نظام جمهوری اسلامی ایران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در گرامیداشت دهه فجر باید از اجرای برنامه‌های مغایر با شؤونات اسلامی، ورود به حوزه‌ها و کشمکش‌های سیاسی و جناحی به شدت پرهیز کنیم، گفت: دهه فجر در واقع تریبون نظام جمهوری اسلامی ایران است.
علی گرجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران در این استان با گلایه از اینکه چرا مدیران نسبت به جلسات این چنینی که به اصل نظام برمی‌گردد توجه جدی نشان نمی ‌دهند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز آماج سنگین ترین تهاجم‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سه مرتبه در خصوص فیشهای نجومی تذکر دادند که تنها در تذکر آخر ایشان بود که تصمیم به مقابله با آنها گرفته شد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز آن قدر قدرت دارد که این پولها که به ناحق به جیب برخی ‌ها وارد شده است را از حلقوم این افراد فاسد بیرون بکشد.

گرجی با بیان اینکه هدف از تحریمی که امروز زوایای مختلف آن مشاهده می ‌شود به ستوه آوردن مردم، مشخص شدن انقلابیون فرسوده و پشیمان از صف دیگر انقلابیون و غیره بوده است، ادامه داد: امروز دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال ایجاد چندین گسل در جامعه که شامل گسل میان مردم از مردم، مردم از حاکمیت، مردم از ارکان حاکمیت و مردم از روحانیت است، دشمنان در حال فعالیتهای گسترده پیرامون ارکان مختلف دین هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: لازم است مدیران کل نسبت به جایگاه دهه فجر نهایت توجه را داشته باشند چراکه این پستهایی که امروز در کشور وجود دارند همگی به واسطه دستاوردهای این دهه بدست آمده است؛ بنابراین باید با قدرت و هیمنه از دهه فجر که اصل و اساس انقلاب است دفاع کرده و به آن توجه داشته باشیم.

این مقام مسؤول آغاز جشن‌های انقلاب را از تاریخ 12 بهمن همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن دانست و بیان کرد: اعتقاد قوی داریم که زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیشترین نقش را داشتند از همین رو و به دلیل قرار گرفتن سالروز ولادت حضرت زینب در این دهه جشن‌هایی برای بانوان و گرامیداشت روز پرستار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ضعفهایی در برنامه‌های کمیته‌های متولی برگزاری دهه فجر سال گذشته وجود داشت که امید است امسال دیگر شاهد آن نباشیم، ضعف‌هایی چون نبود برنامه‌ریزی جدی، عدم فعالیت و حضور برخی از کمیته‌ها حتی در جشن‌ها، بکار نگرفتن نیروهای فکری، نبود نوآوری و خلاقیت در کمیته‌ها، تشکیل نشدن حقیقی ستاد دهه فجر در مدارس و مساجد، اطلاع‌ رسانی ضعیف، بی توجهی به اصل و اساس سیاستها و غیره در این برنامه‌ها وجود داشتند.

گرجی با تأکید بر اینکه برنامه‌هایی که در سال 95 برگزار می‌ شوند نباید مشابه جشنهای سال 60 باشند، ادامه داد: سال گذشته 60 الی 70 درصد افراد شرکت کننده در جشن 22 بهمن‌ماه در شهرکرد برای نخستین بار بود که در جشن‌های انقلاب حضور داشتند.

وی به لزوم انجام از صفر تا صد برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر از سوی خود دانش ‌آموزان یا افرادی که در مساجد حاضر هستند اشاره و گفت: اطلاع ‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌ها از سوی رسانه‌های جمعی، استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغات، تبلیغات محیطی و انتقال مفاهیم با استفاده از برنامه‌های خلاقانه و هنرمندانه ازجمله اقداماتی است که برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این دهه انجام خواهند شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در گرامیداشت این دهه باید از اجرای برنامه‌های مغایر با شؤونات اسلامی، ورود به حوزه‌ها و کشمکش‌های سیاسی و جناحی به شدت پرهیز کنیم، تأکید کرد: دهه فجر در واقع تریبون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام مسؤول افزود: رویکرد برنامه‌های امسال دهه فجر بصیرت ‌افزایی، تأکید بر اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، امیدآفرینی، خودباوری، تقویت اعتماد ملی، تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی هستند.

گرجی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به همه نقاط جهان صادر شده است و جای خود را باز کرده است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور در منطقه به برکت انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه‌ایی است، این واقعیتی است که همه مردم از آن آگاه هستند و باید قدر آن را بدانیم./9457/202/ب3

ارسال نظرات