۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۶۶۸۸۴
مدیرکل صدا و سیمای ایلام:

یوم الله 9 دی یکی از پر افتخارترین مناسبت های انقلاب اسلامی است

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: امسال همانند سال‌های گذشته با تلاش ویژه‌ای وارد عرصه شده و تشکیل ستاد رسانه‌ای یوم‌الله 9 دی مبارک و میمون است و مدیران صدا و سیمای ایلام با همین عنوان ستاد رسانه‌ای یوم‌الله 9 دی برنامه‌های خود را تدوین و طراحی و اجرایی خواهند کرد.
علیرضا شیرویی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، علیرضا شیرویی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام ظهر امروز در نخستین نشست اعضای ستاد رسانه‌ای یوم‌الله 9 دی در استان ایلام اظهار داشت: صدا و سیمای ایلام برای تبیین یوم‌الله 9 دی برای تمام سنین برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: امسال همانند سال‌های گذشته با تلاش ویژه‌ای وارد عرصه شده و تشکیل ستاد رسانه‌ای یوم‌الله 9 دی مبارک و میمون است و مدیران صدا و سیمای ایلام با همین عنوان ستاد رسانه‌ای یوم‌الله 9 دی برنامه‌های خود را تدوین و طراحی و اجرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: صدا و سیمای ایلام در دو حوزه محتوایی و برنامه‌سازی پیش‌بینی‌هایی را در این راستا انجام داده و تلاش می‌شود این برنامه‌ها در خور شأن مردم استان ایلام اجرایی و محقق شود.

این مسؤول اضافه کرد: با عنایت به اینکه یوم‌الله نهم دی ماه امسال در روز پنجشنبه قرار گرفته است بر این اساس صدا و سیمای مرکز ایلام از چند روز قبل فضاسازی لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

شیرویی تصریح کرد: بحث‌های تبیینی یوم‌الله 9 دی از هفته آتی از صدا و سیمای مرکز ایلام آغاز خواهد شد و در این راستا تلاش ویژه‌ای در دستور کار مدیران صدا و سیمای مرکز ایلام قرار دارد.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: سعی می‌شود در تبیین یوم‌الله 9 دی بیشتر از کلام و بیانات مقام معظم رهبری و خواص و بزرگان با بصیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.

وی ادامه داد: موضوع مقابله با فتنه 88 و حوادث 9 دی و همچنین ضرورت‌های حفظ جمهوریت نظام از جمله مباحثی است که با استفاده از کارشناسان امر در صدا و سیمای ایلام تبیین خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه پیوند بین مردم و ولایت گسستنی نخواهد بود، اضافه کرد: سعی می‌شود صدا و سیمای ایلام موضوع پیوند ولایت و مردم را از طریق این رسانه منتشر و بازنشر کند./879/203/ب3

ارسال نظرات