۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۶۷۰۲۶
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

نادیده گرفتن ارزش‌های انقلاب، تهدیدی برای استان قزوین محسوب می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت و ضرورت گرامیداشت هفتم دی ماه، گفت: نادیده گرفتن ارزش‌های انقلاب، تهدیدی برای استان محسوب می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای شورای هماهنگی گرامیداشت 7 دی، گفت: 7 دی یکی از اتفاقات مهم در دوران مبارزاتی مردم قزوین و از گنج‌های انقلابی استان محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اهمیت این نکته که نباید نسبت به ارزش‌های انقلابی استان غفلت شود، افزود: غفلت از وقایعی چون 7 دی تهدیدی برای استان محسوب می‌شود و ضروری است با اجرای برنامه‌هایی در این روز، یاد و خاطره آن گرامی داشته شود.

خظیب جمعه در استان اضافه کرد: اهتمام مسؤولان برای برجسته کردن 7 دی در پیوند قزوین با انقلاب، بسیار مغتنم و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: با مرور خاطراتی که در دوران مبارزات پیش از انقلاب داریم در می‌یابیم که مردم قزوین در مبارزات انقلابی بسیار جدی بودند و نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی در پایان گفت: حرکت‌ها و حضور مردم در میدان مبارزه علیه رژیم شاه، قزوین را در جرگه شهرهایی قرار داد که در آن حکومت نظامی برقرار شد و این مهم یکی از شاخصه‌هایی است که نشان دهنده نقش اثرگذار قزوین در پیروزی انقلاب است./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین

ارسال نظرات