۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۶۷۰۲۹

پاسخگویی امام جمعه و مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب به شبهات دینی جوانان

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با حضور در جمع جوانان و نوجوانان کمیته امداد به شبهات و سؤالات دینی و مذهبی آنها پاسخ دادند.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب صبح امروز با حضور در جمع جوانان و نوجوانان کمیته امداد به شبهات و سؤالات دینی و مذهبی آنها پاسخ دادند.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور، امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان نسبت به ادامه تحصیل جدیت لازم را داشته باشند، ابراز داشت: ادامه تحصیل جوانان و نوجوانان قطعأ جایگاه آنها را در جامعه ارتقا بخشیده و اثربخشی آنها را برای انقلاب و نظام بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام به نیروهای ارزشی، تحصیلکرده و انقلابی نیاز دارد، از این رو باید تحصیل به همراه تقوا و تفکر انقلابی باشد.

وی در ادامه افزود: تفکر انقلابی در جوانان نخبه و مستعد آنها را از گرایش به سمت غرب و دسیسه های های آنها باز می دارد و توان و ظرفیت آنها را برای پیشبرد اهداف نظام به کار می گیرد.

این مسؤول یادآور شد: حوزه های علمیه محل پرورش جوانان انقلابی و مستعد بوده که علاوه بر ادامه تحصیل و طی مدارج علمی، سبب تهذیب نفس، خودباوری و تقویت تقوا در دانش آموختگان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه در پایان اظهار داشت: طلاب در دوره های بعدی به عنوان رهبران دینی جامعه نقش بسزایی در هدایت و نجات بشریت خواهند داشت، از این رو اگر علم آنها فاقد تقوا و ایمان راسخ نباشد قطعأ زمینه های انحراف جامعه را فراهم می کنند.

گفتنی است، حضور امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در راستای جذب جوانان و نوجوانان با استعداد و انقلابی به حوزه های علمیه صورت گرفت./857/203/ب2

ارسال نظرات