۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۶۷۰۸۵
تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

طلاب با بکارگیری علم و دانش در راستای تعالی جامعه گام بردارند

تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد علم و دانش را مایه رشد و پیشرفت جامعه دانست و گفت: طلاب با استفاده از فرصتی که در اختیار دارند و با بکارگیری علم و دانش خویش باید در جهت رشد و تعالی جامعه گام بردارند.
تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی صادقی ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه های علمیه لرستان که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و در سایه لطف الهی و رهنمودهای رهبری شاهد رونق و گسترش حوزه های علمیه هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه طلاب به جایگاه و موقعیت خویش، افزود: طلبه ها با پوشیدن لباس روحانیت مسؤولیتشان سنگین تر می شود.

تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه حيات انسان و سعادت او در بکارگیری علم و دانش است، خاطرنشان کرد: طلاب باید از علم و دانشی که فرا می گیرند در جهت رشد و تعالی و هدایت جامعه به کار گیرند.

وی پوشیدن لباس روحانیت را مقدس دانست و گفت: طلاب با پوشیدن لباس امام عصر(عج) باید قدر و حرمت این لباس را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با تأکید بر اینکه طلاب باید شأن لباس روحانیت را همواره مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: طلاب ما باید از نظر علمی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی برای آحاد مردم جامعه الگو باشند و با گفتار و رفتار نیکو مردم را هدایت کنند.

وی تصریح کرد: گفتار، رفتار، اعمال، اخلاق و علم طلاب در حفظ و ارتقای جایگاه لباس مقدس روحانیت نقش بسزایی دارد.

تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به دسیسه ها و توطئه های دشمن برای ضربه زدن به جایگاه روحانیت و به انحراف کشیدن جامعه، اظهار داشت: حفظ این جایگاه خنثی کننده هجمه های دشمن است و طلاب و روحانیت در این عرصه وظیفه ای خطیر بر دوش دارند./9459/202/ب2

ارسال نظرات