۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۲۲۴
استاد حوزه علمیه بابل:

وحدت رمز پیروزی و قدرت در جهان اسلام است

استاد حوزه علمیه بابل وحدت را رمز پیروزی و قدرت در جهان اسلام دانست و گفت: همت دشمنان جهان اسلام به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در دمیدن آتش اختلاف و ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل امشب در جمع بسیجیان بخش بندپی غربی در مسجد بزرودپی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، گفت: قدرت امت بزرگ اسلامی در سایه وحدت و یکپارچگی است و عزت از اجتماع و وحدت به دست می آید.

وی قرآن و پیامبر گرامی اسلام(ص) را محور وحدت در میان جامعه بزرگ اسلامی دانست و افزود: اگر مسلمانان به ریسمان الهی که نعمت بزرگ قرآن و پیامبر اعظم(ص) است معتصم باشند، هیچ قدرتی توانایی تسلط بر جهان اسلام را ندارد.

امام جمعه بندپی غربی با اشاره به مشکلات امروز جهان اسلام از جمله آتش جنگ در برخی کشورهای اسلامی، تاکید کرد: همت دشمنان جهان اسلام به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در دمیدن آتش اختلاف و ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است.

وی ادامه داد: عناصر تکفیری و داعشی پیاده نظام دشمنان اسلام برای تضعیف در بین امت اسلامی و منحرف کردن جهان اسلام از غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس است.

حجت الاسلام حاجی زاده وحدت را رمز پیروزی و قدرت در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: آل سعود عامل تفرقه در بین امت اسلامی تبدیل شده است و با پول مسلمانان امروز دست به کشتار دیگر مسلمانان به دستور اربابان خود می زند.

وی ادامه داد: کسانی که بر آتش تفرقه در بین امت اسلامی می دمند، با تضعیف جهان اسلام خدمتی بزرگ به استکبار و صهیونیست می کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به ظرفیت بزرگ جهان اسلام، گفت: باید از ظرفیت عظیم جهان اسلام برای نابودی کامل استکبار تلاش شود و این مهم تنها با وحدت در جهان اسلام شدنی است.

وی با انتقاد از کسانی که دست به اهانت مقدسات دیگر مذاهب اسلامی می زنند، اظهار داشت: اهانت کنندگان به مقدسات دیگر مذاهب اسلامی، خیرخواه هیچ یک از مذاهب اسلامی نیستند بلکه اهتمام آنها برای تضعیف جهان اسلام است.

حجت الاسلام حاجی زاده ابتکار امام راحل را برای نامگذاری هفته را نشان از دور اندیشی و بر اساس باورهای دینی ایشان ارزیابی کرد و افزود: هفته وحدت در کنار توجه به همبستگی در جهان اسلام، در عرصه داخل کشور هم مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر، تحت لوای ولایت و تبعیت کامل از مقام معظم رهبری برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش کنند./202/1313/ب1

ارسال نظرات