۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۶۷۲۲۶
حجت الاسلام فاطمی نیا خبرداد؛

برگزاری دوره های رایگان سواد رسانه ای و مهدویت ویژه طلاب

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم از برگزاری دوره های رایگان سواد رسانه ای و مهدویت ویژه طلاب به صورت مستمر خبر داد.
حجت الاسلام فاطمی نیا

حجت‌الاسلام سید رضا فاطمی نیا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دوره هایی که در مدرسه و مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم برگزار می شود از اجرای این برنامه ها به صورت مستمر خبر داد و اظهار داشت: دوره آشنایی و نقد و هابیت، دوره سوادرسانه ای، دوره تخصصی فن خطابه و دوره روایتگری مناطق راهیان نور از جمله این برنامه ها است که قرار است ویژه طلاب حوزه علمیه برگزار شود.

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم افزود: همچنین دوره بصیرت افزایی، دوره مهدویت، دوره حدیث خوانی و دوره مربی گری از جمله برنامه های دیگر است که این دوره ها از سوی اساتید مجرب و کارکشته از طریق مؤسسات تخصصی و معاونت تبلیغ، موسسه سیره شهدا، موسسه امیربیان، مهدویت و انجمن حدیث حوزه درحال برگزاری است.

وی با اشاره به مزایای این دوره ها افزود: از فواید حضور در این عرصه های آموزشی نیز می توان به اعطای گواهی معتبر از موسسات و مراکزحوزوی اشاره کرد؛ همه دوره ها هر روز بعد از نماز عصر به مدت یک ساعت و نیم درمدرسه و مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان واقع در فلکه شهرداری انتهای بلوار ابوطالب(ع) کوچه شهید سلیمی برگزار می شود.

وی تأکید کرد: باتوجه به محدودیت ثبت نامی این دوره اولویت با طلابی است که زودتر ثبت نام کرده و مدارک کامل ارائه دهند و شرایط ثبت نام نیز سه مورد است؛ نخست آنکه این دوره ها ویژه طلاب پایه های شش به بالا ، شرط دوم قبولی در مصاحبه و شرط سوم ارائه مدارک کامل مشخصاتی اعم از کارت ملی، شناسنامه، تکمیل فرم مشخص شده  و دو قطعه عکس است.

وی با بیان اینکه شرکت طلاب در تمام دوره ها رایگان است، خاطرنشان کرد: با توجه به منظم بودن طلاب فقط یک وجه امانی به مبلغ ۳۰ هزار تومان اخذ می شود که در صورت منظم بودن و عدم انصراف، این وجوه بازگردانده خواهد شد.

وی یادآور شد: تنها مؤسسه امیر بیان شهریه به صورت مستقل دریافت می کند و مبالغ دریافتی برای این مرکز عودت داده نمی شود و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک لازم به معاونت تهذیب مدرسه امام کاظم(ع) پردیسان مراجعه کنند./1330/302/ب3

ارسال نظرات