۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۶۷۳۰۴

آیت الله فاضل لنکرانی به تبریز سفر می کند

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار جهت دیدار با علما، اندیشمندان و فضلای حوزوی استان آذربایجان‌شرقی به تبریز سفر می کند.
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و استاد درس خارج حوزه علمیه قم جهت دیدار با علما، اندیشمندان و فضلای حوزوی به تبریز و برای شرکت در مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه به استان آذربایجان‌شرقی سفر خواهد کرد.

آیت الله فاضل لنکرانی قرار است فردا از ساعت 9:30 صبح با طلاب، اساتید، علما و فضلای حوزوی تبریز در محل دفتر مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی واقع در راسته کوچه دیداری داشته باشد.

همچنین پس از این برنامه؛ استاد درس خارج حوزه علمیه قم به دیدار آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی رفته و پیرامون مسائل حوزوی به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

آیت الله فاضل لنکرانی پس از دیدار با امام جمعه تبریز با تعدادی از علمای برجسته، اندیشمندان و نخبگان حوزوی استان دیدار خواهد داشت؛ ضمن این‌که قرار است دیدارهایی نیز در راستای بررسی روند فعالیت مدارس علمیه استان صورت گیرد.

بنابر این گزارش، آیت الله فاضل لنکرانی روز جمعه نیز به شهرستان مراغه سفر می کند تا در مراسم عمامه‌گذاری 22 نفر طلاب مدارس علمیه این شهرستان شرکت کند، این مراسم از ساعت 10 صبح در مسجد جامع مراغه آغاز می شود./935/204/ب2

 

ارسال نظرات