۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۶۷۳۱۲
آیت الله علما:

تداوم اسلام در گرو بهره گیری از مکتب نبی مکرم اسلام است

آیت الله علما با اشاره به اینکه مکتب نبی مکرم اسلام سبب تداوم اسلام خواهد شد، گفت: سنت نبی مکرم اسلام به تحکیم وحدت و اخوت میان مسلمانان توصیه می کند، از این رو تداوم مکتب رسول خدا(ص) از ضروریات دنیای اسلام است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در بیست و هشتمین همایش بزرگ وحدت که در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه امور مسلمانان باید حول کلمه وحدت باشد، ابراز داشت: وحدت سبب انسجام و همدلی مسلمانان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: پرداختن به کلمه وحدت و گردهمایی مسلمانان اعم از شیعه و اهل سنت بازتاب جهانی گسترده ای به همراه داشته و سبب تضعیف دشمنان خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: تأکید قرآن کریم و به دنبال آن ائمه اطهار(ع) و علمای انقلاب و اسلام جملگی وحدت را مایه آرامش و امنیت مسلمانان می دانند.

وی در ادامه افزود: سنت نبی مکرم اسلام به تحکیم وحدت و اخوت میان مسلمانان توصیه می کند، از این رو تداوم مکتب رسول خدا(ص) از ضروریات دنیای اسلام است.

آیت الله علما اظهار داشت: انسجام و همراهی مسلمانان سعادت و نجات دنیای اسلام از دست مستکبران زمان را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به آزادسازی حلب از سوی رزمندگان اسلام، بیان داشت: یک شخصیت منحصر به فرد همچون رهبر معظم انقلاب با پشتوانه ای همچون خداوند و قرآن کریم سوریه را از هجمه های 120 کشور دنیا حفظ کرده است.

وی یآداور شد: وحدت بزرگترین سرمایه مسلمانان است که همچون سدی از ارزش های اسلام محافظت می کند.

آیت الله علما بیان داشت: وحدت را باید به نسل بعد، با تلاش علمای شیعه و اهل سنت انتقال داد تا عظمت و اقتدار اسلام تداوم داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: با توسل بر قرآن کریم و سنت رسول خدا(ص) در برابر هجمه دشمنان ایستادگی می کنیم./857/202/ب2

ارسال نظرات