۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۶۷۳۶۳
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان خبر داد؛

افزایش فعالیت های پژوهشی در حوزه کتاب و کتابخوانی

حجت الاسلام سپهر با بیان این که نهاد کتابخانه ها نهایت همکاری را با پژوهشگران انجام می دهد، گفت: خروجی فعالیت های پژوهشی در سیاست گذاری نهاد کتابخانه ها مؤثر است و از این لحاظ درخواست های پژوهشی در حوزه کتاب و کتابخوانی از سوی پژوهشگران در سال کنونی افزایش پیدا کرده است.
حجت الاسلام سپهر، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته پژوهش ابراز داشت: در این هفته طرح های پژوهشی بسیار خوبی در سطح استان داریم و همچنین پژوهش های دانشگاهی برای نهاد کتابخانه ها درباره مطالعه و شرایط موجود کتابخانه ها در داخل و خارج استان را از پژوهشگران خواستار شدیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: پژوهش های مرتبط با شرایط مطالعه و شرایط موجود کتابخانه ها، در داخل استان در حال انجام است.

این مقام مسؤول اظهار داشت: نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان نیز طرح های پژوهشی در حوزه تخصصی کتاب و کتابخوانی دارد و به همه شهرستان ها ابلاغ شد تا با پژوهشگران فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی نهایت همکاری و همدلی را داشته باشند.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: نهاد کتابخانه ها نهایت همکاری را با پژوهشگران جهت انجام پژوهشی جامع درباره مطالعه، شرایط، زمینه، موانع مطالعه و عدم استقبال از کتاب و کتابخوانی انجام می دهد.

وی با بیان این که خروجی فعالیت های پژوهشی در سیاست گذاری نهاد کتابخانه ها مؤثر است، خاطرنشان کرد: درخواست های پژوهشی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان و خارج از آن افزایش یافته است./303/9456/ب1

ارسال نظرات