۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۴۶۷۴۳۷
امام جمعه اسلام آباد غرب:

وحدت مسلمانان نقشه های دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه وحدت مسلمانان نقشه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: یکی از فرصتهایی که می توان با آن نقشه های دشمن علیه اسلام را قبل از عملیاتی شدن خنثی کرد وحدت و انسجام جوامع اسلامی است.
امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب شامگاه امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب ابراز داشت: اخلاق و رفتار انبیا و اولیای خدا حول محور صبر و شکیبایی و مدارا در حد اعلا بود.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: زندگی پرفراز و نشیب رسول اکرم (ص) و سختیهایی که در راه نشر دین متحمل شد سبب تبلیغ و ترویج دین در عرصه جهانی شده است.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: راه پیروزی در تبلیغ و نشر احکام و قوانین اسلامی، اخلاق نیک و صبر و تحمل بالا و نیز مدارا در شرائط خاص از سوی پیامبر اسلام (ص) در مقابل با دشمنان اسلام بود.

حجت الاسلام محمدی پور در ادامه افزود: خودخواهی و خود پسندی ریشه بسیاری از بدی ها و رذایل اخلاقی است از این رو رسول اکرم (ص) با اخلاقی اسلامی و الهی صفات نیک اخلاقی را در بین مسلمانان اشاعه داد.

این مسؤول با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: یکی از فرصتهایی  که می توان با آن نقشه های دشمن علیه اسلام را قبل از عملیاتی شدن خنثی کرد وحدت و انسجام جوامع اسلامی است.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب وحدت را کانون اتصال مسلمانان دانست و گفت: وحدت به مسلمانان اعتبار، عزت و سربلندی می بخشد و هجمه های استکبار جهانی را خنثی می کند.

استاد حوزه علمیه عنوان داشت: وحدت سبب حفظ یکپارچگی و همسو شدن مسلمانان شده و به مکتب رسول خدا (ص) تداوم می بخشد.

وی در پایان تأکید کرد: وحدت مسلمانان برگرفته از آیین و روش انبیا الهی است از این رو طلاب باید مسیر طلبگی خویش را مبتنی بر مکتب ائمه اطهار علیهم السلام منطبق کنند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان این مراسم گزارشی از برنامه های این حوزه ارائه کرد./203/857/ب1

ارسال نظرات