۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۶۷۴۵۳
مدیرکل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها:

رسیدن به اهداف نظام اسلامی مستلزم کار جهادی است

مدیرکل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: رسیدن به اهداف نظام مستلزم کار جهادی است و اگر رأفت و رحمت را از پیامبر اسلام(ص) یاد بگیریم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
حجت ‌الاسلام علی تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام علی تقوی، مدیرکل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، عصر امروز در آیین تودیع و  معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد، با اشاره به اینکه دشمنان همه ‌جور دشمنی در حق ملت ایران کردند، اظهار کرد: دشمنان در مقابل وحدت و همدلی ملت ایران کم آورده و به شکست خود اذعان می ‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بدترین چیزی که می‌ تواند آسیب‌‌ زننده باشد مسأله منیت‌ها بوده چراکه تنها با اخلاص است که کارها درست می ‌شود.

حجت الاسلام تقوی با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم، شهدای جنگ هشت ساله و دیگر شهدای این سرزمین جانشان را برای انقلاب و دستاوردهای آن فدا کردند که این مسأله بار مسؤولیت مار را سنگین‌تر می ‌کند، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات دیده می ‌شود برخی از اساتید دانشجویان را بر علیه نظام و دین تحریک می ‌کنند که این تأسف آور است و البته تعداد این اساتید بسیار کم هستند.

وی با اشاره به نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید برای همه مهم باشد که سر سفره انقلاب بنشینند و باید به خودمان برگردیم و انگشت اتهام خود را به سمت دیگران نگیریم.

مدیرکل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب چندین بار تأکید کردند که در حاضر مسأله اصلی اصولگرایی یا اصلاح‌ طلبی نیست، موضوعی که با آن مواجه هستیم و بحث اصلی است انقلابی بودن یا ضد انقلابی بودن است که باید سرلوحه کار همه مسؤولان قرار گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نشان ارزش کار، سخت بودن آن است، گفت: هر چقدر کار سخت‌تر باشد مرتبه آن بالاتر است؛ به حمدالله فضای بسیار خوبی برای کار کردن در دانشگاه‌ها وجود دارد و شاهد حضور اساتید حوزوی در دانشگاه‌ها هستیم.

حجت الاسلام تقوی با تأکید بر اینکه همیشه باید با دید مثبت به امور نگاه کنیم، ابراز کرد: خوشبختانه بیشتر رؤسای دانشگاه‌ها از چهره‌های ارزشی، علمی و کاری کشور هستند و مسؤولان نهاد نمایندگی باید با هم همکاری داشته باشند تا به تمدن بزرگ اسلامی که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب برای نظام ترسیم کرده‌اند برسیم.

وی با بیان اینکه عزت دست مردم نیست بلکه دست خداست، افزود: رسیدن به اهداف نظام مستلزم کار جهادی است و اگر رأفت و رحمت را از پیامبر اسلام(ص) یاد بگیریم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد./202/9457/ب1

ارسال نظرات