۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۴۶۷۴۶۸
با حضور سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور؛

مراسم غبارروبی حرم مطهر سید علاءالدین حسین در شیراز برگزار شد

مراسم غبارروبی حرم مطهر سید علاءالدین حسین در شیراز با حضور سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.
علی محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجتالاسلام والمسلمین علی محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بعد از ظهر امروز در آیین غبارروبی آستان مقدس سید علاءالدین حسین (ع) گفت: زندگی کردن در کنار بقاع متبرکه نعمتی است که انسان باید قدر آن را بداند.

وی در ادامه افزود: اگر نعمت و شرافتی به ما داده شده است به دلیل وجود امام عصر (عج) است و انسان نباید دچار غرور و خودبینی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی اظهار داشت: مردم ما عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و این علاقه‌مندی را با جان‌ودل نشان داده و این‌همه توجه و عنایتی که به این آستان‌ها دارند، دلیل موجه ما است.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم با انجام طرح جامع، توسعه حرم شتاب بیشتری یابد و با کمک مردم و مسؤولان، فضای بهتری برای زائران شکل گیرد.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: به سفارش رهبر معظم انقلاب باید هرچه می‌توانیم به این امام‌زاده‌ها خدمت کنیم و در این زمینه قدم‌هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

شایان ذکر است، پیش از سخنان رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری رئیس هیأت‌امنای تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) نیز در سخنانی اظهار داشت: به برکت وجود رهبری و نمایندگان ایشان، توفیق شرف حضور در این بقعه مبارک را داریم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم طرح بازسازی این آستان با کمک مسؤولان و خیران این استان شتاب بیشتری گیرد تا بتوانیم بیش‌ازپیش در خدمتگزاری عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم./203/919/ب1

ارسال نظرات