۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۶۷۵۵۷
دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی:

حیات طیبه در جامعه با اقامه نماز محقق می‌شود

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: انسان برای رسیدن به زندگی سعادتمند و خیر و برکت باید نماز اقامه کند و با خواندن نماز حیات طیبه را در جامعه محقق کنیم و به دنبال صراط مستقیم برویم.
نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، دومین جشنواره در روشنای نماز خراسان جنوبی ظهر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین کمیلی دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی در این جشنواره اظهار داشت: انسان برای رسیدن به زندگی سعادتمند و خیر و برکت باید نماز اقامه کند و با خواندن نماز حیات طیبه را در جامعه محقق کنیم و به دنبال صراط مستقیم برویم.

حجت الاسلام کمیلی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز دادند فرمودند سلامت معنوی هر فردی وابسته به نماز است و باید حیات طیبه هر جامعه با اقامه نماز تحقق پیدا کند و در ادامه نیز ایشان فرمودند با این حال باید اعتراف کنیم که حق نماز این فریضه الهی که درمان دردهای فردی و اجتماعی می‌باشد ادا نشده است.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید با خواندن نماز از برکات اقامه این فریضه الهی استفاده کنند، ادامه داد: باید فرزندان خود را به نماز روز به روز آشناتر کنیم، اگر هر کسی به وسع و توان خود در جهت اقامه نماز گام بردارد جامعه ما به سلامت لازم می‌رسد.

گفتنی است؛ 200 اثر از کانون‌های فرهنگی و هنری استان به این جشنواره ارسال شد که بعد از داوری صورت گرفته از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان 37 اثر برگزیده و در این جشنواره از آن‌ها تجلیل به عمل آمد./203/880/ب1

ارسال نظرات