۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۵۸۰
استاندار اصفهان:

آیت الله مظاهری مورد رجوع مسؤولان کشوری است

زرگرپور ضمن قرائت پیام معاون اول رییس جمهور به کنگره نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری، گفت: آنچه باید بگویم اشتیاق و علاقه مندی وافر مسؤولان کشور به دیدار ملاقات و کسب فیض از محضر ایشان در سفر به اصفهان است.
رسول زرگرپور استاندار اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، پیش از ظهر امروز در کنگره نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری، با اشاره به مراتب علمی و اخلاقی برجسته حضرت آیت الله مظاهری، گفت: آنچه باید بگویم اشتیاق و علاقه مندی وافر مسؤولان کشور به دیدار ملاقات و کسب فیض از محضر ایشان در سفر به اصفهان است، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مسؤولان دیدار با معظم له است.

وی با اشاره به حضور مسؤولان کشور و ریاست جمهور در دفتر حضرت آیت الله مظاهری و استفاده از نصایح و تذکرات این مرجع تقلید و استاد اخلاق، تصریح کرد: دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور زمانی که استاندار اصفهان بودند و از وجود حضرت آیت الله مظاهری استفاده بردند و به جد تصمیم به حضور در این کنگره داشتند که به علت جلسه‌ای با رییس جمهور موفق به حضور در کنگره نکوداشت نشد.

استاندار اصفهان در ادامه پیام اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور را قرائت کرد، متن پیام به شرح ذیل است:

بسیار مشتاق بودم که در این کنگره حضور یابم و مایل بودم به آن عالم وارسته و فرزانه اخلاق و معنویت از نزدیک ادای احترام کنم و از مسئولان و محققان محترم استان و تربیت یافتگان آن بزرگوار بهره ببرم و باور و تمایل قلبی خود را به ایشان ابراز کنم. اما مشغله کاری این فرصت را از من گرفت. جامعه ما امروز بیش از هر زمان  نیازمند اندیشمندان و رفتارعالمان و متفکرانی است که با منطق عقلانی و اخلاق رحمانی همگان را به سوی وفاق، مودت و محبت فراخواندند. اخلاق و انصاف پایه ها و مبانی و با استحکام جامعه ای است که در معرض تهدید ها و تفریق های دورنی و بیرونی وا دارد. رمز بقای جامعه اسلامی و ایرانی وجود شخصیت های دین دار و عالمان دردمند، آگاه و مورد وثوق مردم است که در هر شهر و منطقه ای موجب وصل و همبستگی آحاد و گروه های مختلف مردم بوده اند. آیت الله مظاهری نیز بی تردید در شمار همین ارکان و سرمایه های اجتماعی اند و من از دیرباز و از نزدیک در زمانی که توفیق خدمت در اصفهان را داشته ام آثار اجتماعی،‌صفای دلی و حسن خلق ایشان را دیده و از آن بهره بردم. خداوند متعال به ایشان طول عمر و سلامت و به مسئولان توفیق عمل و سجایای اخلاقی و به جامعه و جوانان امکان دریافت بینش و منششان را عطا نماید./202/1304/ب1

ارسال نظرات