۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۶۷۶۶۱
استاد حوزه و دانشگاه:

هفته وحدت زمینه ساز اقتدار کشورهای اسلامی است

حجت الاسلام نجف پور با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حفظ وحدت و انسجام میان مسلمانان، گفت: وحدت میان کشورهای اسلامی زمینه ساز اقتدار اسلام خواهد شد.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد نجف پور، استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در حسینیه ام حبیبه(س) تبریز با تبریک هفته وحدت، با بیان اینکه اعتماد به نفس و ظرفیتهای داخلی، کشور را شکوفا خواهد کرد، اظهار داشت: تاریخ نشان داد اعتماد به دشمن و استکبار حاصلی جز ذلت و خواری ندارد.

وی با تأکید بر عبرت گرفتن از تاریخ و رویدادهای آن، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسؤولان از رویدادهای روشن تاریخی عبرت نگرفتند و با وجود مخالفت های صریح به دنبال حل مشکلات کشور حتی مشکلات آب آن از طریق مذاکره و اعتماد به آمریکای مستکبر بودند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه چهار سال از عمر یک کشور به جهت اعتماد به دشمن به هدر رفت، گفت: چهار سال عمر یک ملت که می توانست با اتکا به نسل جوان و منابع عظیم کشور برای عملیاتی کردن اقتصادمقاومتی صرف شود به برجام اختصاص یافت و در نهایت برای مسؤولان چیزی جز شرمندگی باقی نماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در حلب سوریه، ابراز داشت: در مقابل اعتماد و افتادن به دنبال دشمن دیدیم که نتیجه مقاومت و استقامت در برابر دشمن و دل کندن از دشمن  و عدم اعتماد به آن امروز چه خیر و برکاتی را در مقابل دشمنان دارد.

مسؤول سابق بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی تنها راه پیروزی و ایستادگی را مقاومت و پایداری دانست و گفت: حفظ وحدت و مقاومت کلید پیروزی بر دشمنان است که امام خمینی(ره) از همان ابتدا با درایت و تدبیر هفته ای به نام هفته وحدت بنیان گذاشت تا زمینه ساز وحدت باشد و گذر زمان اهمیت آن را مشخص کند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حفظ وحدت و انسجام میان مسلمانان، ابراز داشت: این بسیج مردمی و اتحاد کشورهای مسلمان بود که تروریسم و گروه های تکفیری را در منطقه عراق و سوریه با شکست مواجه کرد و نشان داد که وحدت میان کشورهای اسلامی زمینه ساز اقتدار اسلام خواهد شد.

حجت الاسلام نجف پور با بیان اینکه دشمن به دنبال بهانه های مختلف برای تفرقه میان مسلمانان است، گفت: بصیرت و هوشیاری عامل خنثی شدن توطئه های دشمن برای تفرقه افکنی است، دشمن از بی بصیرتی عده ای استفاده سوء می کند، با راه انداختن شیعه انگلیسی و دامن زدن به تفرقه به دنبال اجرای اهداف خود است./۸۵۴/303/ب2

ارسال نظرات