۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۷۳۰
سردار عراقی:

نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برند

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تبعیت از رهبری و شهادت طلبی عامل اصلی و مهم سربلندی ملت ایران در عرصه های مختلف است.
سردار عبدالله عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سرتیپ عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمع پاسداران تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در تبریز اظهار داشت: در دوران طاغوت، آمریکا با تجهیز ارتش ایران به ابزار فیزیکی آن را به ستون نظامی خود در منطقه تبدیل کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر ساختار حکومت به یک حکومت مردم سالار دینی، ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز شکل جدیدی به خود گرفتند، امروز یکی از مهم‌ترین افتخارات نیروهای مسلح کشور را باید در رهبری داهیانه و فرمانده کل قوا دانست که به حق بر همه امور اشرافیت دارند.

سردار عراقی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بهترین کارشناسان جنگی شرق و غرب مثل دو تیغه قیچی در کنار هم قرار گرفتند تا نظام اسلامی را نابود کنند، اما دشمنان نظام اسلامی ایران عوامل غیر فیزیکی را محاسبه نکرده بودند، جوانان پیرو رهبری با تکیه بر ایمان و اعتقاد به وعده الهی در جبهه های نبرد حاضر شدند و دشمن را شکست دادند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اطاعت پذیری ملت از رهبری و فرماندهی، شهادت طلبی با تکیه بر فرهنگ حسینی که امام آن را در وجود جوانان زنده کرده بود، ملت ما را به پیروزی رساند. امروز به پشتوانه دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح با تمام قوا از نظر روحی و رزمی در بهترین شرایط قرار دارند.

وی با تأکید بر این‌که نیروهای مسلح برای دفاع از کیان میهن اسلامی در آمادگی کامل به سر می برند، با اشاره به لزوم آمادگی رزمی در یگان های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تبعیت از رهبری و شهادت طلبی عامل اصلی و مهم سربلندی ملت ایران در عرصه های مختلف است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که توان رزمی و دفاعی ایران اسلامی بر دشمنان نظام نیز اثبات شده است، گفت: پاسداران مومن ما در کنار حفظ روحیه اعتقادی، ایثار، شهادت طلبی و ولایت مداری باید در حفظ و ارتقای آمادگی های رزم خود نیز سرآمد باشند.

سردار عراقی در پایان با تقدیر از زحمات چندین ساله سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالعلی ابراهیمی مطلق در سمت فرماندهی تیپ مکانیزه امام زمان (عج)، طی حکمی از طرف سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار مصطفی محمدی را به عنوان فرمانده جدید تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمین سپاه معرفی کرد./202/935/ب1

ارسال نظرات