۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۶۷۷۳۲
امام جمعه بستان آباد:

مسؤولان به تمدید تحریم‌ها پاسخ قاطعی بدهند

حجت الاسلام رضوی پاسخ قاطع و فوری مسؤولان اجرایی کشور در برابر تمدید تحریمها را خواستار شد و گفت: عدم پاسخ گویی به اقدامات دشمن سبب جری شدن آمریکای مستکبر خواهد شد از این رو باید مسؤولان در برابر نقض صریح برجام پاسخی کوبنده و مناسب بدهند.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام رضوی امام جمعه بستان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به تمدید تحریمهای ایران در مجلس سنا و نمایندگان آمریکا بدعهدی در معاهدات بین المللی را عادت دیرینه آمریکاییها دانست و گفت: در طول مذاکرات مقام معظم رهبری مکرر نسبت به بدعهدی دشمن هشدارهای لازم را دادند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که به این مذاکرات خوش بین نیستم، گفت: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب مایه سعادت و توسعه کشور است، در هر جایی که از ولایت فقیه و رهنمودهای آن عقب ماندیم کشور دچار آسیب شد و از بسیاری از فرصتها عقب ماند.

امام جمعه بستان آباد پاسخ قاطع و فوری مسؤولان اجرایی کشور را در این رابطه خواستار شد و ابراز داشت: عدم پاسخ گویی به اقدامات دشمن سبب جری شدن آمریکای مستکبر خواهد شد، از این رو باید مسؤولان در برابر نقض صریح برجام پاسخی کوبنده و مناسب بدهند.

وی اختلاف افکنی دولتهای انگلیس و آمریکا را در منطقه محکوم کرد و افزود: دخالتهای بیگانگان و حمایتهای مالی و تسلیحاتی آن ها از گروه های تروریستی و تکفیری سبب شد منطقه ما با جنگهای میان مسلمانان نا امن شود و اسرائیل در حاشیه امن قرار بگیرد، هدف مذاکرات هسته ای نیز بیشتر برای امنیت اسرائیل از سوی آمریکا صورت گرفت.

حجت الاسلام رضوی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت با بازخوانی توصیه های پیامبر اکرم (ص) در رابطه با اتحاد مسلمانان اختلاف افکنی و کینه توزی بین مسلمانان را هدف همیشگی دشمنان اسلام دانست و گفت: اگر مسلمانان اتحاد لازم را داشتند امروز رژیمی به نام اسرائیل روی زمین نبود.

وی خاطرنشان کرد: اگر اتحاد و انسجام اسلامی شکل گیرد دیگر غربیها هم جرأت حضور در کشورهای اسلامی و آسیب زدن به آنها را نخواهند داشت، زمانی که نزاع در میان مسلمانان باشد شاهد فشل و نابودی کشورهای اسلامی و ضعف مسلمانان در برابر کفار خواهیم بود.

امام جمعه بستان آباد با بیان اینکه اگر مسلمانان ضعیف باشند دشمن بر آنها تسلط خواهد داشت، گفت: دشمن برای آنکه مسلمانان را برای همیشه در ضعف نگاه دارند به هر بهانه ای میان آنها اختلاف افکنی می کنند و کشتار مسلمانان را به وسیله برخی گروه های مسلمان نما طرح ریزی می کنند./302/854/ب1

ارسال نظرات