۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۶۷۷۴۷
با حضور علما؛

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله بهاءالدینی در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سیدرضا بهاءالدینی با حضور علما و فضلای حوزه علمیه قم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
آیت الله بهاءالدینی بزرگداشت آیت الله بهاءالدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سیدرضا بهاءالدینی با حضور علما و فضلای حوزه علمیه قم امشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و جمعی از نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید در این مراسم بزرگداشت حضور داشتند.

همچنین آیات محمد فیض گیلانی، سید محمد جواد علوی بروجردی، مهدی هادوی تهرانی، محمدحسین فقیه یزدی، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا، حجت الاسلام یونسی مشاور رییس جمهور، احمد امیرآبادی عضو هیأت رییسه مجلس، حجت الاسلام علی بهجت و جمع از علما از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

حاضران در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد و خاطره آیت الله بهاءالدینی را گرامی داشتند و برای این عالم ربانی علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این جلسه یادبود آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به ایراد سخن پرداخت و گفت: اصل خلقت انسان تجلی حق تعالی است، همه عالم جلوه خداوند است و بشر توانست مخزن اسرار الهی شود و مجموعه اسما الهی در وجود او انعکاس پیدا کند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی آیت الله بهاءالدینی افزود: ایشان در علوم رسمی مجتهد و در علوم عقلی و نقلی صاحب فکر بود، آیت الله بهاءالدینی فقط خدا را داشت و علم در قلب او موجود بود، با رفتن آیت الله بهاءالدینی و آیت الله بهجت خسارت جبران ناپذیری به حوزه های علمیه وارد شده است./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات