۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۶۷۸۷۷

جشن میلاد رسول الله در حرم امام رضا برگزار می شود

جشن سالروز میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مصادف با هفدهم ربیع الاول در حرم امام رضا(ع) برگزار می شود.
میلاد رسول الله

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به برنامه های تبلیغی جشن میلاد پیامبر اعظم اسلام(ص) در حرم امام رضا(ع)، اعلام کرد: مراسم ویژه جشن سالروز میلاد خاتم المرسلین حضرت محمدبن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق(ع) مصادف با 17 ربیع الاول روز شنبه 27 آذرماه در حرم رضوی برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حائری زاده در جمع زائران و مجاوران به ایراد سخنرانی می پردازد.

حجت الاسلام حسینی مدیحه سرایی و شعرخوانی آقایان حسن شالبافان، سعید قانع، هادی الهی، سید حمید برقعی و امجد ویسی را از دیگر برنامه های جشن سالروز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) بیان کرد.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) از ساعت 21 تا 23 در جوار عترت خبر داد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: جشن شب ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) نیز امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) به همراه پخش صوت سراسری در اماکن متبرکه برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز برنامه های هفته وحدت از هفته قبل در حرم مطهر رضوی، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های هفته وحدت شنبه و یکشنبه هفته جدید با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) به پایان می رسد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: همزمان با روز عید در رواق حضرت معصومه(س) «الگو و اسوه در قرآن» از سوی سرکار خانم اله دادی همزمان بعد از نماز ظهر و عصر تبیین می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: سلسله نشست های در سایه سار رضوان ویژه خواهران هر روز در دو نوبت در رواق های حضرت معصومه و دارالحکمه با سخنرانی استادان حوزه علمیه خواهران برگزار می شود./1308/302/ب2

ارسال نظرات