۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۶۷۸۹۱
آیت الله طه محمدی:

فتح الفتوح حلب نتیجه جانفشانی محور مقاومت بود

آیت الله طه محمدی فتح الفتوح حلب را نتیجه جانفشانی محور مقاومت توصیف کرد و گفت: حلب با همه جان فشانی ها آزاد شد و غرب و عمال دست نشانده آنها از این رویداد عصبانی و خشمگین هستند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه امروز در همدان با اشاره به اهمیت بندگی، اظهار داشت: انسان باید برای طی مراحل تکامل از دستورات خداوند پیروی کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  انسان برای تکامل و کمال در جهان آفریده شده است و در برابر قدرت لایزال الهی خاشع است و به همین دلیل است که همه پیامبران با معجزاتی از ناحیه خداوند مبعوث شده اند.

امام جمعه همدان با اشاره به جایگاه پیامبر(ص)، اظهار داشت: مقام پیامبر(ص) به حدی است که هیچ ملکی به آن حریم راه ندارد و متأسفانه در راه شناخت وجود نازنین ایشان کمی غفلت کرده ایم.

وی افزود: باید چهره پیامبر(ص) را به جهانیان بشناسانیم و مطمئن باشیم که همه جهانیان بعد از شناخت کامل ایشان، در برابرشان خاضع خواهند بود چرا که حضرت مظهر اسم اعظم الهی است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به هفته حمل و نقل در کشور، یادآور شد: یکی از کارهای سنگین در جامعه مسأله حمل و نقل است که متأسفانه مورد بی توجهی مردم و دولت قرار گرفته و در عین حال به نوعی حیات جامعه را تضمین می کند.

وی از شیطنت غرب به ویژه اسرائیل و آمریکا در زمینه وحدت مسلمین خبر داد و ابراز داشت: در کشور ایران با وجود همه مذاهب و قومیت ها، بدون هیچ مشکلی افراد با هم زندگی می کنند و این دلیل هجمه های دشمن است.

 آیت الله طه محمدی فتح الفتوح حلب را نتیجه جانفشانی محور مقاومت توصیف کرد و گفت: حلب با همه جان فشانی ها آزاد شد و غرب و عمال دست نشانده آنها از این رویداد عصبانی و خشمگین هستند.

وی وحدت حوره و دانشگاه را امری مهم برشمرد و ابراز داشت: وحدت حوزه و دانشگاه با زحمت فروان حاصل می شود و نیاز به همگرایی بیشتری دارد که این وحدت ثمرات فراوانی در جامعه خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به بحث رفتن و استعفای خویش، اظهار داشت: در زمینه رفتن و ماندن پیرو ولی فقیه هستم و اگر چنین نباشد در مسلمان بودن ما تردید است.

وی افزود: هر جا رهبر فرمان دهد همان جا خدمت خواهم کرد، چرا که ملاک امام جمعه بودن نیست، بلکه آن چه مهم است خدمت به جامعه مسلمین است.

آیت الله طه محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرمان ولایت به من نرسد در استان با اقتدار خواهم ماند و به انجام وظیفه خواهم پرداخت و اعتقاد بنده این است که رهبر معظم انقلاب دقیق ترین تصمیمات را در همه عرصه ها اتخاذ کرده و خواهند کرد./979/201/ب2

ارسال نظرات