۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۴۶۷۹۲۷

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خواستار برخورد قاطع با متولیان حواشی دانشگاه رازی شد

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به حواشی دانشگاه رازی گفت: بی توجهی به برگزاری شب شعر در دانشگاه رازی نفوذ دشمنان را در نهادهای مقدس از جمله دانشگاه ها افزایش می دهد بنابراین با برخورد قاطع از برگزاری مجدد این برنامه ها در استان جلوگیری بعمل آید.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شامگاه امروز جشن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد رسول الله (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت مسلمانان در مسجد حضرت امیرالمومنان (ع) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت ابراز داشت: رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی ها، مصباح الدنیا و شفیعه الاخره و پیام آور وحدت در بین مسلمانان است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه علمای اهل سنت استان کرمانشاه با بصیرتی انقلابی و ایثاری پیغمبر وارانه از ارزش های اسلام ناب محمدی پاسداری کرده و زمینه های تحکیم وحدت را در استان فراهم می کنند.

این مسؤول مطرح کرد: شیعه و اهل سنت برادر و متحد بوده و بدون کوچکترین اختلافی در کنار یکدیگر پاسدار انقلاب هستند، اختلاف میان شیعه و اهل سنت به واسطه شیطنت های دشمنان اسلام و ایجاد فرقه های گوناگون است.

وی ادامه داد: برپایی برنامه های هفته وحدت پاسخی قاطع و دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان اسلام است.

استاد حوزه علیه اظهار داشت: شیعه و اهل سنت امت محمد مصطفی (ص) بوده و به کوری چشم دشمنان با اتحاد و انسجامی مثال زدنی دست در دستان یکدیگر از اسلام ناب محمدی صیانت می کنند و بهترین مصداق وحدت هستند.

این مسؤول بیان داشت: کشورهای اروپایی تا چندی پیش با برنامه های ریاضت اقتصادی درصدد احیا و نجات اقتصاد کشورشان بودند اما امروز با ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان جنگ و خونریزی بین آنها راه انداخته و با فروش اسلحه به مسلمانان و خرید نفتشان با کمترین قیمت اقتصاد کشور خویش را متحول ساخته و از اختلاف میان آنها بهره برداری سیاسی می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ابراز داشت: امروز بجای وحدت میان مسلمانان باید وحدت و همبستگی در کشور میان چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب ایجاد شود تا گروه های سیاسی به جای درگیری با یکدیگر و پرداختن به حاشبه، چالش های سیاسی را مرتفع ساخته و مشکلات و معظلات مردم را حل و فصل کنند.

وی در ادامه افزود: امروز مسؤولان نظام به جای راه اندازی چرخه اقتصاد کشور به شعارهای توخالی و برجام نافرجام چسبیده اند و پیشبرد اهداف نظام را وابسته به غرب و آمریکای جنایتکار می دانند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به دوران دفاع مقدس عنوان داشت: در جنگ هشت ساله تمامی مشکلات از جمله تحریم، فتنه، نفوذ دشمنان و فشار کشورهای دنیا علیه ایران به چشم می خورد اما مردم و مسؤولان با تکیه بر رهبری و مدیریت بنیانگذار انقلاب اسلامی دشمنان را از رسیدن به اهداف و نقشه های شومشان ناامید کردند اما متأسفانه امروز مسؤولان نظام، مسائل سیاسی و اقتصادی کشور را به تحریم های آمریکا گره زده اند و ولایت آمریکا را بر ولایت رهبر معظم انقلاب مقدم می شمارند قطعأ ادامه این روند به ضرر نظام تمام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تأکید کرد: امروز عزت، اقتدار و پیشرفت کشور در قبولی ولایت رهبر معظم انقلاب است اما متأسفانه برخی سیاسیون با اتکا به آمریکا مسیر پیشرفت نظام و انقلاب را به سمت نابودی و وابستگی به غرب و شرق هدایت می کنند.

وی گفت: خوداتکایی، رونق داخلی، تولید کالای ایرانی و ملی تنها عامل ایستادگی در برابر تحریم ها و هجمه های مستکبران است بنابراین مذاکره و برجام تنها به ضعف و وابستگی ایران کمک می کند، افتخار مسؤولان باید رهبری رهبر معظم انقلاب باشد بنابراین برجام تنها ذلت و خواری را نصیب نظام خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: امروز عده ای با شعارهای سمبلیک خط مشی خود از از مکتب و خط ولایت فقیه جدا کرده اند و منافع خود را در گرو وابستگی و دادن امتیاز به آمریکای جنایتکار می بینند اینگونه افراد باید توبه کرده و به دامن ولایت فقیه و انقلاب بازگردند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز باید به نسخه واقعی و حقیقی اسلام عمل کنیم تا اسلام ناب محمدی به تمام جهان صادر شود.

وی همدلی و همزبانی در نظام را از ضروریات دانست و ابراز داشت: مسؤولان با اقتدا به مکتب امام علی (ع) فقر و بیکاری را برطرف ساخته و در جهت پیشبرد اهداف نظام قدم بردارند.

این مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: حقوق بگیران نجومی باید از شهدا و ایثار آنها شرمنده باشند و به دامن اسلام بازگردند و از عملی که سبب دستبرد به بیت المال و پایمال کردن حقوق مردم است توبه کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عده ای در سایه برخی اختلاف هایی که در نظام بین چپ و راست وجود دارد اقدام به برگزاری کنسرتهای مختلط و شب شعر  کرده اند که با آرمان های امام و شهدا تناسخ ندارد.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در دانشگاه رازی کرمانشاه عنوان داشت: برخی در دانشگاه ها که نهادهای مقدس و تأثیرگذار در جهت پیشبرد اهداف نظام است به بهانه شب شعر به انبیاء الهی توهین کرده و مقدسات انقلاب و اسلام را زیر سؤال می برند و سبب رنجش خاطر خانواده های شهدا، نیروهای انقلابی و ارزشی، علما و مردم متدین استان کرمانشاه می شوند.

حجت الاسلام موسوی در پایان نسبت به برخورد قاطعانه مسؤولان با متولیان این برنامه تأکید کرد و گفت: بی توجهی به این امر نفوذ دشمنان را در نهادهای مقدس از جمله دانشگاه ها افزایش داده بنابراین با برخورد قاطع از برگزاری مجدد این برنامه ها در استان جلوگیری بعمل آید./857/202/ب3

 

ارسال نظرات