۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۶۷۹۵۰
امام جمعه شهداد:

وحدت پیش برنده کارها در نظام اسلامی است

حجت الاسلام الله وردی گفت: مسؤولان کشور باید در حیطه کاری خود وحدت داشته باشند؛ عملا وحدت باید در جامعه ایجاد شود و در سایه وحدت خیلی از کارها پیش می رود.
وحدت

حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: شروع هفته وحدت از 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول است، که اهل سنت 12 ربیع و شعیان 17 ربیع را میلاد حضرت رسول اکرم (ص) می دانند.

وی بیان کرد: هفته وحدت از ابتکارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) است که با یک هماهنگی و هم دلی این مدت را به عنوان هفته وحدت اعلام کرده اند؛ هم شیعیان و هم اهل تسنن برنامه دارند.

امام جمعه شهداد عنوان کرد: در این هفته فرصت خوبی هست که هر کس به سهم خودش حرکتی برای ایجاد اتحاد و انسجام در هفته وحدت داشته باشد.

وی ابراز کرد: برنامه ها در این هفته باید پر رنگ تر و با شکوه تر در دنیا با تمام توان به تصویر و رسانه ای شود؛ تا دشمنان نتوانند نقشه های شومشان را عملی کنند.

امام جمعه شهداد مطرح کرد: یکی از عواملی که دشمن برای عملی کردن ایده هایش به کار می برد؛ تفرقه افکنی برای بر هم زدن آرامش مسلمانان است.

وی تاکید کرد: حفظ وحدت بسیار مهم است، مقام معظم رهبری در این زمینه تاکید فراوان داشته اند؛ هر چه ما سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشیم تاثیر بیشتری در نقش وحدت خواهد داشت.

امام جمعه شهداد افزود: همه باید به صورت غالب وحدت پر رنگ تری در جامعه ایجاد کنند که دشمنان نتوانند در بین مسلمانان نفوذ پیدا کنند؛ وحدت مسلمانان می تواند دشمنان و مشرکان را نابود کنند.

حجت الاسلام الله وردی در پایان گفت: مسؤولان کشور هم باید در حیطه کاری خود وحدت داشته باشند؛ عملا وحدت باید در جامعه ایجاد شود، در سایه وحدت خیلی از کارها پیش می رود./302/972/ب1

ارسال نظرات