۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۴۶۸۰۵۶
همزمان با ولادت رسول اکرم و امام جعفر صادق؛

همایش خانوادگی طلاب و اساتید حوزه علمیه سنقر برگزار شد

همزمان با ولادت رسول اکرم و امام جعفر صادق همایش خانوادگی اساتید و طلاب با حضور طلاب و خانواده های آنها در حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار شد.
امام جمعه سنقر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عصر امروز همایش خانوادگی اساتید و طلاب با حضور طلاب و خانواده های آنها در حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار شد.

حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سنقر با اشاره به جایگاه و ارزش والای علم در جامعه ابراز داشت: علم و تحصیل علوم انسانها را از حیث جایگاه از دیگر افراد متمایز می کند و به آنها مقام و شخصیت می بخشد.

امام جمعه شهرستان سنقر خاطرنشان کرد: تحصیل علوم دینی و مسیری که طلاب و روحانیان در پیش دارند مشکل و سخت است اما ارزشمند بوده و خیر دنیا و آخرت در آن نهفته است.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه خیر دنیا و آخرت در مسیر علم است افزود: طلاب باید اهل علم و عمل باشند و این دو مقوله را در کنار یکدیگر تقویت کرده و تأثیر گذاری فراوانی بر جامعه داشته باشند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: صبر و بردباری در مسیر کسب علوم سختی های را برای انسانها با ارزش و شیرین می کند بنابراین نتیجه این صبر عاقبت بخیری دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام صفدری عنوان داشت: طلبه ای که تنها خداوند متعال را در زندگی خویش مؤثر بداند قطعأ هیچ قدرتی نمی تواند او را از هدف و رسالتش بازدارد.

وی در پایان مطرح کرد: طلاب همواره منتظر امتحان الهی باشند و با اتفاق ناگواری به وسیله بلا و مصیبت از مسیری که برای آن تلاش می کنند دلسرد نشوند و همچنان با قدرت و ایمان راسخ به تحقق اهداف اسلام توجه داشته باشند قطعأ تحقق این امر خشنودی خداوند متعال و ائمه اطهار علیهم السلام را به همراه دارد./203/857/ب1

ارسال نظرات