۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۶۸۱۳۹
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

تعامل با استکبار به منزله تنازل از اصل انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سیاست توسعه تعامل با آمریکا بدون شک سیاست ضد انقلاب اسلامی است چراکه تعامل با این شیطان بزرگ با اساس انقلاب اسلامی مغایرت دارد و به منزله تنازل از اصل انقلاب اسلامی خواهد بود.
آیت الله علم الهدی آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس ظهر امروز در جمع هزاران نفر از مردم خونگرم و شهیدپرور شهرستان تربت حیدریه از میزبانی ارزشمند حجت الاسلام عصمتی، امام جمعه شهرستان تربت حیدریه به عنوان شخصیت انقلابی و مجاهد تقدیر کرد.

وی ادامه داد: در نخستین سفر استانی شهرستان تربت حیدریه را انتخاب کردم چراکه شخصیت انقلابی مردم این شهرستان در کل استان زبان زد است از این رو بر حسب وظیفه از نهاد ولایت فقیه کشور توفیق دیدار با مردم ولایت مدار تربت حیدریه فراهم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه ولادت حضرت محمد (ص) یک واقعیت سازنده و خط آفرین درباره استکبار ستیزی است تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی صادر کننده تعالیم پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) است از این رو اصل اصیل انقلاب اسلامی مبتنی بر استکبار ستیزی جهانی نظیر آمریکا است.

وی با بیان این که آمریکا با حکومت اسلامی در جهان مشکلی ندارد بلکه توان تقبل استکبار ستیزی را ندارد افزود: سیاست نظام توسعه تعامل با آمریکا بدون شک سیاست ضد انقلاب اسلامی است چراکه تعامل با این شیطان بزرگ با اساس انقلاب اسلامی مغایرت دارد و به منزله تنازل از اصل انقلاب اسلامی خواهد بود.

آیت الله احمد علم الهدی با اشاره به اینکه امروزه اقتدار نظام جمهوری اسلامی تمام منطقه را فراگرفته تصریح کرد: کشور آمریکا توان هیچ برخوردی به جز تحریم اقتصادی نسبت به ایران را ندارد از این رو لازم است محور تمام سیاست گذاری های نظام اسلامی کشور ما بر پایه استکبار ستیزی باشد.

وی، نماینده ولی فقیه را به عنوان منعکس کننده بیانات رهبری در کشور دانست و افزود: خداشناسی مبتنی بر امام شناسی است از این رو در زمان غیبت امامت امام عصر جهانی سازی اسلام مستلزم اطاعت از ولایت فقیه، حجت برحق ایشان است، چرا که حضرت آیت الله امام خامنه ای قبل از اینکه مرجع و رهبر سیاسی کشور باشد حجت امام زمان است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: هر جریان که بخواهد در مقابل خط حرکتی و رهنمودهای حجت امام زمان قرار گیرد برابر با کفر و شرک است از این رو کسی که از عرصه های انقلابی کنار بکشد اشتباه می کند و یک انسان وابسته و پایبند در عرصه های دینی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه سنگرهای امروزه انقلاب اسلامی تا مرز مدیترانه و صحرای عراق پیش رفته اذعان داشت: قدرت و نیروی نظامی و توان سلطه جهان اسلام امروزه به قدری گسترش یافته که تا سلطه کامل جهانی و برافکنی استکبار زیاد باقی نمانده است.

آیت الله علم الهدی افزود:‌ از مردم انقلابی در سرتاسر کشور و به ویژه مردم دلداده رهبری تربت حیدریه خواستاریم تا بر اثر فشارهای اقتصادی از مواضع خود در جهان اسلام کنار نکشیده و تا چهره گشایی امام عصر به جهان اسلام ایستادگی کنند./202/864/ب1

ارسال نظرات