۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۶۸۱۸۴
از سال آینده؛

جشنواره« ترنم بیداری» بین المللی می شود

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور از بین المللی شدن جشنواره آواها و سرودهای حماسی خبر داد.
منتظری

به گزارش خبرگزاری رسا، رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور، از برگزاری جشنواره« ترنم بیداری» به صورت بین المللی خبر داد.

غلامرضا منتظری گفت: سازمان بسیج هنرمندان برای سال آینده برنامه ریزی های خود را به گونه ای پیش خواهد برد که جشنواره «ترنم بیداری» را به شکل بین المللی برگزار کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن کیفیت برپایی این جشنواره در شیراز، گفت: خوشبختانه این جشنواره در شیراز به خوبی پیش رفته و کمترین کمبودی در اجرای آن دیده می شود.

منتظری پذیرایی از ۶۰ گروه و هنرمند بسیجی را در جریان سومین جشنواره ملی «ترنم بیداری» از نکات مثبت میزبانی شهر شیراز عنوان کرد و افزود: دست کم در طول این جشنواره روزانه بیش از ۲۶ اجرا را در تالار حافظ شاهدیم که میزان استقبال همگانی از آثار و نواها نشانگر توجه به سرودهای حماسی است.

وی حضور تمامی استان ها در جشنواره یادشده را نشانه مثبت دیگری از کادرسازی و بحث آموزش در سازمان بسیج هنرمندان دانست و گفت: بسیج هنرمندان کشور با بهره مندی از چهره های موسیقی ارزشی و انقلابی در مسیر بازگشت به گفتمان انقلاب دست به برگزاری چنین جشنواره هایی زده و خوشبختانه در میان هنرمندان کشور علاقه به روحیه بسیجی موج می زند.

گفتنی است؛ سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور با عنوان «ترنم بیداری» شامگاه دوشنبه ۲۹ آذرماه در شیراز به کار خود پایان می دهد./872/102/ب3

ارسال نظرات