۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۶۸۱۹۵
امام جمعه پلدختر:

حمل و نقل زیربنای اقتصاد است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اقتصاد دنیا بر حمل و نقل استوار است، گفت: حمل و نقل زیربنای مهم اقتصادی است و در این راستا توجه به حمل و نقل یک ضرورت مهم است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، بعدازظهر امروز در دیدار رییس و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پلدختر که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: حمل و نقل و راهداری از عوامل مهم پیشرفت اقتصادی در هر کشوری است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حمل و نقل از زیرساختهای مهم توسعه است، خاطرنشان کرد: رونق حمل و نقل از راه های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه کالاهای مورد نیاز مردم از این طریق به دست آنها می رسد، افزود: از این رو که اقتصاد دنیا بر حمل و نقل استوار است باید مورد توجه جدی قرار گیرد که ضربه ای به اقتصاد وارد نکند.

امام جمعه پلدختر در ادامه بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه ارتقای وضعیت حمل و نقل اشاره و عنوان کرد: در سایه فرهنگ سازی می توان از بروز حوادث و مشکلات جاده ای جلوگیری کرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه متولیان امر در راستای فرهنگ سازی در امور حمل و نقل اظهار داشت: در سایه ارتقای سطح اطلاعات مردم و توجه به نقش و اهمیت امور حمل نقل در بحث اقتصاد می توان از آسیبها جلوگیری کرد.

حجت الاسلام سوری فرهنگ را کلید توسعه و پیشرفت در هر زمینه ای دانست و گفت: برای موفقیت در هر عرصه های با فرهنگ سازی به موقع و استفاده از ابزارهای فرهنگی اثرگذار باید در جهت رشد و پیشرفت جامعه گام برداشت.

وی در ادامه بر بهبود حمل و نقل شهری تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در توسعه شهری دارد و باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد./203/9459/ب1

ارسال نظرات