۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۶۸۲۴۷
فرمانده هوانیروز کرمانشاه:

ترویج فرهنگ قرآن مانع نفوذ دشمن می‌شود

فرمانده هوانیروز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ قرآن مانع نفوذ دشمن خواهد شد، گفت: تبلیغات دشمن در تمام دنیا در جهت ضربه زدن به اصل اسلام صورت می پذیرد بنابراین ترویج فرهنگ قرآن مانع نفوذ دشمن خواهد شد.
فرمانده هوانیروز استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز استان کرمانشاه عصر امروز در مراسم افتتاحیه دارالقرآن که با حضور رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش در محل منازل سازمانی کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: افتتاح مؤسسه قرآنی با هدف ترویج قرآن و نشر آموزه های قرآنی ایجاد شد.

فرمانده هوانیروز استان کرمانشاه تصریح کرد: در کنار کارهای عملیاتی ارتش نگاهی ویژه به بحث ترویج مبانی و مفاهیم قرآن نیز شده است که خوشبختانه برنامه های شاخصی نیز در این سازمان صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: تأسیس مؤسسه قرآنی، برپایی زینبه و به خاکسپاری شهید گمنام در محل منازل سازمانی ارتش بخشی از برنامه های فرهنگی این سازمان است که در جهت انس بیشتر خانواده های کارکنان ارتش با دین و مبانی اسلام انجام شده است.

این مسؤول با اشاره به تبلیغات سوء دشمن گفت: تبلیغات دشمن در تمام دنیا در جهت ضربه زدن به اصل اسلام صورت می پذیرد بنابراین ترویج فرهنگ قرآن مانع نفوذ دشمن خواهد شد.

امیر قربانی اظهار داشت: اگر نیروهای مسلح و نظامی بخشی و یا کل قرآن را حفظ کنند قطعأ در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد و مانع از نفوذ و استحاله فرهنگی دشمنان خواهند شد.

فرمانده هوانیروز استان کرمانشاه عنوان داشت: یکی از امور عقیدتی سیاسی ارتش فرهنگ سازی قرآنی بوده که روز به روز با انسجام بیشتری دنبال شده شده و گام های مؤثری نیز در این عرصه برداشته می شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تمامی برنامه های افتتاحیه دارالقرآن از سوی نیروهای مسلح ارتش برگزار شده که امید است بتوانیم با جذب جوانان و نوجوانان در این عرصه خدمت بزرگی به اسلام و قرآن داشته باشیم./202/857/ب1

ارسال نظرات