۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۴۶۸۲۶۰
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مشکلات و مطالبات جانبازان و خانواده شاهد هرمزگان مرتفع شود

آیت‌الله نعیم آبادی با بیان این‌که حوزه علمیه هرمزگان با تقدیم 32 شهید که 40 درصد کل رحانیان و طلاب استان بوده، بیشتر از تمام حوزه های علمیه کشور شهید داشته، گفت: وظیفه داریم در جهت پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای روحانی هرمزگان بیش از پیش تلاش کنیم.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس عصر امروز در نشست هماهنگی ششمین کنگره شهدای روحانی هرمزگان که در حوزه علمیه برادران بندرعباس برگزار شد گفت: تجلیل از شهدا و علما بخشی از وظایف جامعه روحانیت استان است.

وی افزود: همه ما بایستی در جهت تفکر و اندیشیدن تدبیری برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه تلاش کنیم و از آن غافل نباشیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: حوزه علمیه هرمزگان با تقدیم 32 شهید که 40 درصد کل رحانیان و طلاب استان بوده، بیشتر از تمام حوزه های علمیه کشور شهید داشته و این یکی از افتخارات استان به حساب می آید.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: جایگاه شهدای روحانی بسیار والا و ارزشمند است، مقام شهدای روحانی هم از لحاظ جایگاه رفیع شهادت و هم عالم بودن مورد توجه و قابل احترام است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان 32 شهید و  10 جانباز دفاع مقدس دارد و این یکی از افتخارات استان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: متاسفانه امروز در استان دم از احترام به جایگاه عالم دینی زده می شود ولی در عمل کاری در خور و شان علمای هرمزگان صورت نگرفته است.

آیت الله نعیم آبادی گفت: باید اعتراف کنیم که همه ما نسبت به این مهم کوتاهی کرده ایم.

امام جمعه بندرعباس در پایان به اهمیت احترام به علمای شاخص و افضل استان اشاره و بیان داشت: همه ما بایستی برای دیدار از علمای برجسته استان از یکدیگر پیشی بگیریم که متاسفانه از این مهم غافل هستیم./202/851/ب1

ارسال نظرات