۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۶۸۲۷۷
آیت الله علم الهدی:

باید از هرگونه نفوذ عناصر نامطلوب در جامعه جلوگیری کرد

امام جمعه مشهد مقدس گفت: باید از هرگونه نفوذ عناصر نامطلوب جلوگیری کرد چراکه وقتی فساد راهی برای ورود به جامعه انقلابی پیدا کند، زمینه سقوط جوانان انقلابی را فراهم خواهد کرد.
باید از هرگونه نفوذ عناصر نامطلوب در جامعه جلوگیری کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی عصر امروز در نشست با طلاب و حوزویان شهرستان تربت حیدریه پیرامون تهدیدهای ریشه دار انقلاب در این شهرستان از جانبازان و ایثار گران به عنوان نماد قطعی و عینی انقلاب یاد کرد و گفت: وجود جوانی از نسل سوم انقلاب با همان زرق و برق و تفکرات انقلاب اسلامی پیام آور آن است که انقلاب ما پیوسته به مسیر گسترش پذیر خود ادامه داده و این کلاس انقلاب در حال توسعه و امتداد است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه نیروی انقلابی باید همه جریان های جامعه را به جریان های انقلابی مبدل کند، تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی موفق به ایجاد جریان های انقلابی در کشورهای اسلامی شود می توان به رشد و توسعه هرچه بیشتر مبارزان انقلابی در جامعه امید داشت.

وی با اشاره به حضور و رخنه دشمنان انقلاب در جوامع اسلامی افزود: کسانی که می خواهند به مقابله با انقلاب بپردازند، توان ایستادگی در برابر نیروی مضاعف نیروهای انقلاب را ندارند چراکه آنان بنا  به شهوت پرستی خود تن به این مقابله می دهند و اگر هوا و هوس آنان تهدید شود، عقب خواهند نشست.

آیت الله علم الهدی در این نشست از توان نیروهای فرهنگی انقلابی سخن گفت و تصریح کرد: اگر نیروهای انقلاب فرهنگی منکرات شرعی را از سر راه کنار بزنند، دیگر تهدیدی برای مسیر انقلاب و ایجاد فساد استکبار وجود نخواهد داشت؛ به همین جهت با توجه به بحران اجتماعی درباره فسادافکنی باجلوگیری از گسترش فساد های شرعی امکان کشیده شدن سفره های انقلاب از زیر پای جوانان فراهم نمی شود. 

وی ادامه داد: نفوذ یک عنصر نامطلوب در انقلاب اسلامی به معنای توان و قدرت آن نیست بلکه به علت باز گذاشتن فضا برای رسوخ او بوده که ممکن است به علت تبدیل اخلاص فرزند انقلابی به قدرت یابی او باشد، بنابراین باید از هرگونه نفوذ عناصر نامطلوب جلوگیری کرد چراکه وقتی فساد راهی برای ورود به جامعه انقلابی پیدا کند شعاع خود را گسترش داده و زمینه سقوط جوانان انقلابی را فراهم می کند. 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تا زمانی که اهل سنت پیام آور وهابیت در جامعه انقلابی نشود تهدیدی برای ریشه انقلابی به حساب نخواهد آمد از این رو جریان های تحجر نباید سبب شوند بینش انقلابی خدشه دار شود.

وی افزود: خوشبختانه مردم تربت حیدریه افزون بر انقلابی بودن، بصیرتمند نیز هستند که به همت این اراده و بصیرت مشکلات مرتفع خواهد شد./202/864/ب1

ارسال نظرات