۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۶۸۲۹۹

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سوریه به مناسبت ارتحال امام جمعه سبزوار

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه به مناسبت ارتحال حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فقید سبزوار پیام تسلیت صادرکرد.
طباطبایی

به گزارش خبرگزاری رسا درمشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه به مناسبت ارتحال حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فقید سبزوار پیام تسلیت صادرکرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت برادر عزیز و ارجمندم جناب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه فقید سبزوار را دریافت نمودم که موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب در طول 12 سال حضور در سنگر امامت جمعه در استان خراسان رضوی با این مرحوم انس بسیار خوبی داشتم که همه آنها از صداقت، صمیمت و سلامت نفس ایشان حکایت می نمود.

این جانب ارتحال این برادر عزیز و فاضل را به جامعه خدوم و زحمتکش ائمه جمعه کشور و به ویژه ائمه جمعه استان خراسان رضوی و علی الخصوص حضرت آیت الله تقوی دام عزه رییس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تسلیت می گویم و از جواز بارگاه نورانی عقیله الهاشمیین حضرت زینب کبری(س) و سیدتنارقیه (س)علو درجات و مغفرت را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم. الله یرحمه و یرحمنا و جمیع من مات علی الایمان./101/934/ب1

28 آذر 1395

سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه

 

ارسال نظرات