۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۶۸۳۷۵
مسؤول آموزش مرکز تخصصی فن رثا و خطابه:

چهارمین دوره آموزش تخصصی فن رثا برگزار می شود

حجت الاسلام شریعت پناهی گفت: این دوره آموزشی در هشت جلسه در سالن آموزش موسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید با سرفصل های فنون مجلس داری، سیر کامل یک مجلس، روانشناسی مرثیه خوانی، مناجات خوانی، مولودی خوانی، مقتل خوانی و صوت و لحن برگزار خواهد شد.
هارمین دوره آموزش تخصصی فن رثا ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هارمین دوره آموزش تخصصی فن رثا ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤول آموزش مرکز تخصصی فن رثا و خطابه از برگزاری چهارمین دوره آموزش تخصصی فن رثا ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد.  

حجت الاسلام شریعت پناهی با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی در هشت جلسه از تاریخ پنجشنبه 25 آذر 1395 در سالن آموزش موسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید با سرفصل های فنون مجلس داری، سیر کامل یک مجلس، روانشناسی مرثیه خوانی، مناجات خوانی، مولودی خوانی،مقتل خوانی و صوت و لحن  برگزار خواهد شد.

وی توانمند سازی طلاب و فضلای ایرانی و غیرایرانی حوزه علمیه و ارتقای سطح علمی پژوهشی مرثیه سرایان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را هدف اصلی برگزاری این دوره دانست.

همچنین ایشان راه اندازی کانال آموزشی تلگرام، تالیف و توزیع کتابچه های حاوی اشعار پرمحتوا و مرثیه های مستند و تدوین و توزیع تیزر های صوتی روضه خوانی های زبیا و موثق را از دیگر فعالیت های انجام شده در این مرکز عنوان نمود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه مرور تاریخ مقاتل شهادت حضرت زهرا(س) ویژه ایام فاطمیه از دیگر فعالیت های این مرکز خواهد بود که علاقمندان می توانند با ارسال عدد 18 به سامانه پیامکی 10000012141618 نسبت به شرکت در این کارگاه اقدام نمایند./875/101/ب3

ارسال نظرات