۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۶۸۴۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

نام‌نویسی رایگان كتابخانه تخصصی فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس از عضوگیری رایگان علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی در کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب این اداره کل خبر داد.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از عضوگیری رایگان علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی در کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب این اداره کل خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۴۰۰ نفر عضو این کتابخانه هستند.

وی با بیان اینكه کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی فارس دارای بیش از ۵۰۰۰ هزار جلد کتاب است، افزود: این کتاب‌ها با عنوان‌های اسلام، مهدویت، تصوف، وهابیت، بهائیت، زرتشت، عرفان‌های نوظهور، مسیحیت و یهودیت به صورت امانت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مهرابی به ساعات حضور علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و همچنین استفاده از کتاب‌های موجود در کتابخانه اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ به آدرس شیراز، میدان امام حسین(ع) کوچه مهدیه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس به واحد کتابخانه مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام و عضویت در کتابخانه این اداره کل گفت: کپی شناسنامه و کارت ملی، ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ و فرم درخواست عضویت که کتابخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام است.

وی با بیان اینكه علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت مقررات کتابخانه از کتاب‌های آن استفاده کنند، گفت: مقررات کتابخانه شامل امانت دادن کتاب به صاحب کارت عضویت، امانت بردن حداکثر دو کتاب توسط اعضا و همچنین در صورت گم‌شدن نسخه اصلی کتاب، موظف بودن گیرنده کتاب برای تهیه نسخه اصلی آن است.

مهرابی در پایان گفت: اعضای كتابخانه می‌توانند به صورت رایگان از خدمات اینترنتی و همچنین دستیابی به پایگاه‌های مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری جهت دریافت مقالات و کتاب‌ها بهره‌مند شوند./101/919/ب1

ارسال نظرات