۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۶۸۴۵۹
عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با رسا:

بدعهدی های آمریکا درس عبرتی برای غرب گرایان است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نقض برجام و بدعهدی‌های مستمر آمریکا مساله‌ای است که نباید فراموش شود آنها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند چراکه کینه دیرینه نسبت به اصل انقلاب دارند.
حجت اسلام حسین ابراهیمی

حجت‌الاسلام‌ حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره واکنش مسؤولان به نقض برجام توسط آمریکا با تمدید تحریم‌های ده ساله، گفت: عهدشکنی آمریکا فرجام برجام را تیره کرده و آنچه مقصود بود حاصل نشد.

وی افزود: آمریکایی‌ها که تحریم ها را افزایش داده و محدودیت‌های تازه‌ای به وجود آوردند عهدشکنی مداوم خود را به نمایش گذاشتند.

اعتماد به آمریکا و غربی‌ها اشتباه است

وی اظهار داشت: آمریکا نشان داد که به لحاظ عرفی و قانونی به هیچ تعهدی عمل نمی‌کند، بنابراین ما باید توجه داشته باشیم که اعتماد به آمریکا و حتی غربی‌ها اشتباهی فاحش است.

مسوولان نظام با الگوگیری از مقاومت پاسخ جدی به بدعهدی آمریکا بدهند

 حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: همان گونه که در سوریه مقاومت محکم ایستادگی کرده و به پیروزی رسید مسؤولان نظام نیز باید با واکنش جدی در برابر این بدعهدی آمریکا مقابله کنند.

وی بیان داشت: آنچه ما در مقاومت به دست آوردیم سبب افتخار است چراکه تروریست‌ها نابود و مردم سوریه آزاد شدند، امیدواریم که مردم یمن نیز به همین شکل به پیروزی دست پیدا کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به رهنمودها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره مقاومت، عنوان کرد: ما باید در همه زمینه‌ها جهاد، سیاست یا اقتصاد مقاومت داشته باشیم، الگوی مقاومت در دوران دفاع مقدس برای مقاومت نمونه بسیار خوبی است.

بدعهدی‌های مستمر آمریکا عبرتی برای غرب گرایان باشد

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره عبرت‌های نقض برجام، ابراز کرد: کسانی که گاهی عنوان می‌کنند در کنار آمدن با آمریکا مشکلات حل می‌شود بدعهدی‌های مستمر آمریکا در نقض برجام باید درس و عبرت لازم به آنها داده باشد که برای پیشرفت دور مستکبران را خط کشیده و از ظرفیت‌های کشور خود استفاده کنند.

نقض برجام و بدعهدی‌های مستمر آمریکا نباید فراموش شود

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: نقض برجام و بدعهدی‌های مستمر آمریکا مساله‌ای است که نباید فراموش شود آنها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند چراکه کینه دیرینه نسبت به اصل انقلاب دارد.

وی با بیان این که در این شرایط وحدت مسؤولان در مخالفت با آمریکا اهمیت دارد، ابراز کرد: امیدواریم که دولت، در هماهنگی با همه ارکان نظام پاسخ مناسبی به عهدشکنی دشمن بدهند./807/ت302/ج

 

ارسال نظرات