۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۶۸۴۶۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

9 دی مظهر بصیرت مردم در برابر فتنه 88 است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حماسه 9 دی مظهر خروش برآمده از بصیرت مردمی در برابر فتنه 88 و فتنه‌گران است.
حجت الاسلام سالاری - ستاد 9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست ستاد یوم‌الله 9 دی مرکز استان که در محل سالن شهید ماژانی فرمانداری بجنورد با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: فتنه 88 نباید هیچ‌گاه به فراموشی سپرده شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری که در مقابله با فتنه جان خود را از دست دادند، 9 دی را مظهر خروش برآمده از بصیرت مردمی دانست که همواره سربلند جاودانه تاریخ بوده‌اند.

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی استان خراسان شمالی با بیان اینکه فتنه 88 هیچ‌گاه از خاطره ملت محو نخواهد شد، افزود: دشمن همواره سعی در انزوا و به فراموشی سپردن توطئه‌ها و فتنه‌هایی دارد که در طول تاریخ بر جریان حق روا داشته که این خود بدتر از فتنه 88 است.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار داشت: فتنه‌ها همواره در طول تاریخ انقلاب بوده و هست و هیچ‌گاه تمامی نخواهد داشت و این ما هستیم که باید خود را برای مقابله با فتنه‌های سخت‌تر آماده کنیم.

وی هدف از تشکیل این مراسم‌ و ستادها را شناخت فتنه و شناساندن آن به نسل جوان و اقشار مختلف مردم بیان و اضافه کرد: امروز دشمن با حربه دیگری وارد شده و تلاش می‌کند با نفوذ در ارکان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره کشور به اهداف شوم خود برسد.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند با تغییر در رویکرد مسؤولان و تصمیم گیران کشور، ماهیت انقلاب را تغییر دهد.

وی فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینهٔ مقابله با نفوذ دشمنان را فصل الخطاب دانست و افزود: در سال 88 این بصیرت و بینش درست مردم بود که موضع خود را از خواص فریب خورده جدا کرده و آن حماسه ماندگار و بی‌نظیر را در سرتاسر کشور آفریدند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه در جریان فتنه 88 دشمن قصد براندازی کامل نظام را داشت، ادامه داد: در فتنه 88 بیش از 250 نیروی سرویس جاسوسی انگلیس بدون نقاب وارد صحنه شده بودند که همه این موارد دلیل روشنی برای نیت شوم فتنه‌گران در سال 88 است.

وی اضافه کرد: اما در مقابل حماسه نهم دی با تدبیر رهبری و حمایت ملت این فتنه را خنثی و فتنه‌گران را برای همیشه تاریخ روسیاه کرد.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی‌ها به تمام زوایای آشکار و پنهان فتنه 88 اشراف داشته و دارند؛ اما متأسفانه سر خود را زیر برف کرده، سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن آن داشته و از به کار بردن کلمه فتنه هم ابا دارند.

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی استان خراسان شمالی در ادامه با تشریح برنامه‌های گرامیداشت نهم دی، اظهار کرد: مراسم محوری گرامیداشت این روز در بجنورد پنج‌شنبه، نهم دی‌ماه ساعت 10 صبح در مسجد انقلاب بجنورد با حضور سردار محمدعلی آسودی، مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی همچنین از دیدار اعضای ستاد یوم‌الله 9 دی بجنورد و استان خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در تاریخ‌های هفتم و هشتم دی‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام سالاری در خاتمه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌هایی نظیر یوم‌الله 9 دی، بر لزوم حضور مسؤولان استانی و مرکز استان در این ستادها تأکید و از عدم شرکت فرماندار شهرستان بجنورد در ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی گلایه کرد./9314/202/ب2

ارسال نظرات