۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۶۸۴۷۸
آیت الله علوی گرگانی:

مردم گرفتار مشکلات زیادی هستند/ دولت در برابر انتقادات صبور باشد

حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی با بیان این که بیان این که مسؤولان در برابر انتقادات باید صبور باشند،گفت: مردم گرفتار مشکلات بسیاری هستند و نمی توان انتظار داشت که آخ هم نگویند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار وزیر بهداشت با حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار وزیر بهداشت با بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای وزارت بهداشت اعتبار بیشتری در نظرگرفته شود که جامعه بسیار به مباحث بهداشتی و درمانی نیاز دارد؛ نمایندگان مجلس باید با عنایت خاصی مسأله بهداشت را در نظر بگیرند.

وی با تقدیر از اجرای طرح سلامت افزود: این طرح واقعا طرحی خوب بود که امیدواریم در آینده ادامه دار باشد، مردم دارای مشکلات بسیاری هستند و نمی توان انتظار داشت که آخ هم نگویند، مردم با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که در مسؤولان در برابر انتقادات باید صبور باشند، اظهار داشت: باید صبور بود تا رفته رفته مشکلات برطرف شود و این کار انجام خواهد شد البته اگر ما خومان همت داشته باشیم.

وی ادامه داد: امکان دارد در مسیر موانعی وجود داشته باشد که باید این موانع را هم از سر راه خود برداریم، جناب آقای روحانی و اعضای دولت باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و قلب رأفت خود را در جامعه نشان دهند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایاتی درباره اهمیت خدمت به مردم ابراز داشت: می فرمایند هر رییس جمهوری که دلش بیشتر برای مردم بسوزد خداوند توفیق بیشتری به او می دهد تا خدمت کند اما اگر نیت خدمت به مردم نباشد خداوند در جامعه سختی ها را نشان می دهد.

وی عنوان کرد: امیدواریم که خداوند به ایشان کمک کند تا در راستای برطرف کردن نیازهای مردم تلاش کنند، ما وجود ایشان را واسطه فیض برای مردم می دانیم که هرچه دست ایشان بازتر باشد مردم بیشتر بهره مند خواهند شد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و مشکلات کشور باید برنامه ای در نظر گرفته شود که مردم تحت فشار نباشند، متأسفانه برخی از اطبا اقدام به گرفتن هزینه های آنچنانی می کنند که این هزینه های سنگین برای اقشار ضعیف بسیار سخت است.

وی اضافه کرد: تعرفه ها باید به گونه ای باشد که مردم اذیت نشوند، آمپر هزینه ها باید پایین بیاید، در بیمارستان ها هم کم لطفی هایی می شود که باید با نظارت آنها را برطرف کرد، گاهی برای یک شب در بیمارستان یک میلیون می گیرند، باید مردم را بیشتر مورد توجه قرار داد./1323/پ202/ج

ارسال نظرات