۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۶۸۵۰۲
آیت الله صافی گلپایگانی:

ریشه کن کردن اعتیاد نیازمند اقدامی اساسی است

حضرت ‌آیت الله صافی با اشاره به دو مشکل سرطان و اعتیاد در کشور، گفت: باید با همفکری و همکاری، این دو مشکل، هم از جهت پیشگیری و هم از جهت درمان، بررسی شود، و فکر و اقدامی اساسی در ریشه‌کن کردن این دو معضل بزرگ برداشته شود.
آیت الله صافی در دیدار وزیر بهداشت آیت الله صافی در دیدار وزیر بهداشت دیدار وزیر بهداشت با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری رسا،حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار سید حسن قاضی زاده هاشمی با تقدیر و تشکّر از زحمات وزیر بهداشت و همکاران وی گفت: الحمدلله خدماتی که شما توفیق انجام آن را دارید باعث افتخار و رضایتمندی مردم شریف است، و بدانید ان شاء الله مورد توجه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هم خواهد بود.

وی، مخالفت‌ها با وزارت بهداشت را طبیعی عنوان کرد و افزود: اینکه برخی بنای مخالفت و نارضایتی دارند، برای شما مهم نباشد. مهم این است که اولاً خداوند متعال و امام زمان ارواح العالمین له الفداء و ثانیاً مردم از شما راضی باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به دو مشکل سرطان و اعتیاد در کشور، بیان داشت: باید با همفکری و همکاری، این دو مشکل، هم از جهت پیشگیری و هم از جهت درمان، بررسی شود، و فکر و اقدامی اساسی در ریشه‌کن کردن این دو معضل بزرگ برداشته شود.

حضرت آیت الله صافیبا اشاره به تصمیم وزیر بهداشت و خیرین بر ساخت بیمارستانی مخصوص بانوان در قم فرمودند: یکی از نکات مهم، مسأله خدمات بهداشتی و درمان و معالجه اختصاصی برای بانوان است. این کاری که می‌خواهید شروع کنید و انجام دهید، از خدمات مهمی است که می‌توانید آن را به ثمر رسانده، تا بانوان ما بتوانند با خیال راحت و حفظ حدود شرعی، به آنجا مراجعه کرده و امر درمان خود را انجام دهند. ان‌شاء الله این بیمارستان را که در مجاورت مسجد مقدس جمکران است، با نام مبارک حضرت نرجس خاتون(س) مزیّن نمایید تا منشأ خدمات خوب و مفیدی به بانوان جامعه اسلامی شود. آنطور که بنده اطلاع دارم در بعضی از کشورهای غیر اسلامی هم بیمارستان مخصوص بانوان وجود دارد.

وی در پایان دیدار، ضمن آرزوی توفیق برای حاضران در جلسه گفت: قدردان توفیقی که خداوند متعال در جهت خدمت به بندگان خودش به شما عطا فرموده باشید. شغل شما مقدس است و انشاء‌الله با نیت خالصی که شما و همکاران شما دارند بتوانید در امر سلامت جامعه موفق باشید./1323/د102/ج1

ارسال نظرات