۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۶۸۵۴۴

احداث زائر سرای نجمه خاتون، فرصت اسکان روزانه بیش از 700 زائر را فراهم می کند

مدیر مرکز خدماتی و فرهنگی حضرت خدیجه (س) با اشاره به احداث زائر سرای نجمه خاتون(س) در شهر مقدس قم برای اسکان زائران آستان بانوی کریمه(س) گفت: احداث این زائر سرا فرصت اسکان روزانه بیش از 700 نفر را فراهم می کند.
بازدید آیت الله سعیدی از زائر سرای نجمه خاتون(س)

حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، مدیر مرکز خدماتی و فرهنگی حضرت خدیجه (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به احداث زائر سرای نجمه خاتون(س) در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) گفت: این مرکز با توجه ويژه تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و به همت مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه (س) در راستای اسکان زائران نیازمند احداث می شود.

وی با بیان اینکه مركز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س)مجری طرح «زیارت اولی های» حرم حضرت معصومه (س) است، افزود: از ابتدای اسفند ماه 94 تاکنون در قالب این طرح برای هشت هزار زائر زیارت اولی امکان تشرف به آستان مقدس حضرت معصومه(س)فراهم شده است.

مدیر مرکز خدماتی و فرهنگی حضرت خدیجه(س) با اشاره به حمایتهای همه جانبه آیت الله سعیدی، از اجرای طرح «زیارت اولی ها» تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)اسکان زائران طرح زیارت اولی و سایر زائران نیازمند با حفظ کرامت ایشان است که خوشبختانه تحقق این مهم با احداث زائر سرای نجمه خاتون(س) در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه برای احداث این زائر سرا نزدیک به 2 هزار متر مربع فضا احتصاص یافته است، گفت: به سفارش تولیت محترم کار آماده سازی مجتمع حضرت نجمه خانون(س) با سرعت در حال انجام است.

مدیر مرکز خدماتی و فرهنگی حضرت خدیجه(س) تصریح کرد: با اضافه شدن این مجموعه به ظرفیتهای اسکان، فرصت اسکان روزانه بیش از هفتصد نفر زائر در مجاورت آستان بانوی کریمه (س) فراهم می شود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم یادآور شد: با احداث زائر سرای نجمه خاتون(س) امکان اقامت و اسکان چند روزه زائران کم بضاعت در آستان مقدس حضرت معصومه(س) فراهم شده و با اجرای این طرح میزان خدمت رسانی حرم کریمه اهل بیت (س) به زائران افزایش یافته و همچنین امکان خدمت رسانی به زائران در ایام مناسبتی و شلوغ به آسانی امکان پذیر بوده و همانطور که تأکید شد این زائر سرا فرصت اسکان زائران را در آستان مقدس حضرت معصومه(س) چندین برابر می کند.  

لازم به ذکر است که آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از روند اجرایی آماده سازی زائر سرای نجمه خاتون(س) بازدید داشته و روند اجرای فعالیت انجام شده را از نزدیک و به صورت مستقیم مورد بررسی قرار داده است./837/302/ب3

ارسال نظرات