۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۴۶۸۵۴۶
در راستای دیدار با مراجع و اساتید برجسته حوزه؛

علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان عازم قم شدند

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 160 نفر از علمای شیعه و سنی استان، صبح امروز عازم شهرستان قم شدند تا با مراجع تقلید و اساتید برجسته حوزه علمیه قم دیدار کنند.
وحدت

حجت‌الاسلام مجتبی بامری، مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: 160 نفر از علمای شیعه و سنی استان، صبح امروز عازم شهرستان قم شدند تا با مراجع تقلید و اساتید برجسته حوزه علمیه قم دیدار کنند.

وی افزود: هدف از این سفر، ارتقای معرفت و همچنین تحکیم وحدت میان علمای فریقین است و علمای شیعه و سنی طی این سفر علاوه بر زیارت مرقد حضرت معصومه(س)، از مراکز علمی قم نیز بازدید خواهند کرد.

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: حوزه‌های علمیه بیش از هر نهاد و سازمان دیگری باید در جهت تقویت وحدت امت تلاش کند، چرا که امت پیرو علما هستند و اگر علما متحد باشند، امت هم متحد خواهد بود.

وی ادامه داد: وحدت یک اصل واجب است و در همه دوران‌ها نیاز است، اما با توجه به توطئه‌های دنیای استکبار که کمر به نابودی اسلام بسته است، این وحدت امروز بسیار حیاتی است.

حجت‌الاسلام بامری اظهار داشت: وحدت علما از مهمترین عواملی است که می‌تواند توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمن را خنثی کند و بر عزت و اقتدار امت بیفزاید./831/303/ب2

ارسال نظرات