۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۶۸۶۲۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

۹ دی با هوشیاری مردم در تاریخ انقلاب ماندگار شد

حجت الاسلام تقی زاده از جمله دلایل ماندگاری یوم الله 9 دی را پر شکوه را حضور خودجوش و انقلابی مردم با بصیرت در صیانت از انقلاب و اسلام دانست و گفت: به میدان آمدن آحاد مردم با بصیرت، فتنه براندازی نظام را خنثی کرد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت 9 دی و سی و هشتمین سال دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار داشت: ۹دی در حقیقت یوم الله دیگری در نظام اسلامی است.

وی با بیان این در این روز فتنه براندازی نظام اسلامی با بصیرت مردم خنثی شد، ابراز داشت: این روز به جهت هوشیاری مردم در خنثی فتنه ۸۸ در بر اندازی نظام اسلامی بسیار با اهمیت است و به همین جهت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و به عنوان یوم الله به جای ماند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از جمله دلایل ماندگاری این روز پرشکوه را حضور خودجوش و انقلابی مردم با بصیرت در صیانت از انقلاب و اسلام دانست و گفت: به میدان آمدن آحاد مردم برای مقابله با مظاهر فساد و مزدوران داخلی و خارجی از ویژگیهای این روز تاریخی است.

وی با بیان اینکه همه به ویژه مسؤولان و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشند، گفت: ولایت فقیه در رأس حرم نظام اسلامی است و باید هم پیرو آن باشیم، مسؤولان باید برای بزرگداشت این روز مهم هر آنچه در توان دارند را به انجام برسانند و از چیزی دریغ نداشته باشند.

حجت الاسلام تقی زاده توجه به برنامه های کیفی و پرهیز از هر گونه سطحی نگری را جزو اولویت های ستاد بزرگداشت 9 دی در آذربایجان شرقی عنوان و تصریح کرد: برگزاری برنامه های تبیینی برای آشنایی بیشتر نسل جوان و آینده سازان کشور درباره انقلاب و ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و دستهای پنهان دشمن باید مدنظر قرار داده شود.

وی با بیان اینکه در حماسه 9 دی مردم به دور از دسته بندیهای سیاسی و حزبی و برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب در صحنه حاضر شدند، گفت: به دنبال این حضور پرشور و خودجوش مردم در صحنه بسیاری از فتنه ها و توطئه های دشمنان خنثی و ریشه فتنه گریها خشک شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم و بارز مردم تبریز در به وجود آمدن حماسه 9 دی در سراسر کشور، گفت: مردم تبریز در این رخداد مهم سیاسی و دینی بار دیگر نشان دادند که در دفاع از حریم ولایت پیش قراول تمام حرکتهای مردمی هستند./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات