۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۶۸۶۲۶
امام جمعه برازجان:

وحدت حوزه و دانشگاه راه رفع آسیب های جامعه است

امام جمعه برازجان گفت: اگر می خواهیم نسبت به رفع آسیب های موجود در جامعه قدمی برداریم راهی جز وحدت و یکپارچگی میان حوزه و دانشگاه نداریم و این نشست نقطه عطفی برای رسیدن به وحدت بیشتر میان دانشجویان و حوزویان است.
امام جمعه برازجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم وحدت حوزه و دانشگاه ظهر امروز با حضور حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور طلاب و دانشجویان برازجان برگزار شد حجت الاسلام حسن مصلح به تشریح هدف برگزاری این نشست پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر مفتح گفت: اگر می خواهیم نسبت به رفع آسیب های موجود در جامعه قدمی برداریم راهی جز وحدت و یکپارچگی میان حوزه و دانشگاه نداریم و این نشست نقطه عطفی برای رسیدن به وحدت بیشتر میان دانشجویان و حوزویان است.

در ادامه این برنامه تعدادی از دانشجویان، اساتید و طلاب نقطه نظرهای عملی خویش را جهت رسیدن به این هدف ارائه کردند.

حضور در مجالس و محافل ملی مذهبی به صورت مشترک، استفاده از پتانسیل حوزه و دانشگاه در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی، حضور پررنگ تر و بیشتر مبلغان درجمع دانشجویان، برگزاری اردوی مشترک با حضور طلاب و دانشجویان، نشست صمیمی در منازل مسؤولان مدارس علمیه و مسؤولان دانشگاهی از جمله راهکاریی بود که طلاب و دانشجویان جهت پررنگ تر شدن موضوع وحدت و دانشگاه عنوان کردند.

گفتنی است در این مراسم رییس اداره تبلیغات، نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتسنان، مدیر، اساتید حوزه های علمیه و تعدادی از نمایندگان تشکل های دانشجویی حضور داشتند./203/833/ب1

ارسال نظرات