۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۶۸۶۹۸
به همت موسسه فرهنگی مطاف عشق؛

فلش کارت شهدای مدافع حرم منتشر شد

موسسه فرهنگی مطاف عشق مجموعه«شهدای مدافع حرم» که شامل سی فلش کارت، با سی زندگی نامه و خاطره از سی شهید مدافع حرم است را تدوین و منتشر کرده است.
فلش کارت شهدای مدافع حرم شهید ذوالفقاری سردار همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، موسسه فرهنگی مطاف عشق مجموعه«شهدای مدافع حرم» که شامل سی فلش کارت، با سی زندگی نامه و خاطره از سی شهید مدافع حرم است را تدوین و منتشر کرده است.

در فلش کارت شهید سردار حسین همدانی با موضوع همسرداری آمده است: قبل از رفتن به عملیات بود، قرار شد کمی به کارهایش برسد و سر و سامانی به امور اداری و غیر اداری اش بدهد و بعد به خانه بیاید.

توی اتاق مشغول کار بودم و نفهمیدم که برگشته. وقتی از اتاق بیرون آمدم دیدم جلوی فریزر ایستاده و مشغول تمیز کردن است. با تعجب پرسیدم:‌ » کی امدید که من متوجه نشدم؟ چرا زحمت می کشید؟» نگذاشت حرفم را ادامه دهم؛ لبخندی زد. گفت:« دیدم کمرت درد می کند، گفتم قبل از رفتن دستی به فریزر بکشم که شما اذیت نشوید».

در فلش کارت شهید حاج عبدالله اسکندری با موضوع مسؤولیت بنیاد می خوانیم: وقتی مسؤولیت بنیاد شهید شیراز را قبول کرد، شب‌ها تا نزدیکی‌های ساعت 12 سر کار بود. یک بار گفتم:« اگه شما یک مقدار از کارتان را کم کنید و استراحت داشت باشید بهتره، با روح و جسم سالم خیلی بهتر می شه کار کرد».

گفت: «این مسؤولیت زمان محدودی به من سپرده شده، فرصت من برای استراحت خیلی کمه. نمی خوام شرمنده شهدا باشم. شاید در این یکی دو ساعتی که بیشتر کار می کنم بتونم جوابگوی کسی باشم».

یکبار در مصاحبه تلوزیونی از دغدغه‌اش پرسیدند، گفت:«تلخ ترین دغدغه و نگرانی من زمانی است که یک ایثارگر، فرزند شهید یا پدر و مادر شهید به بنیاد مراجعه کند و خواسته‌ای داشته باشد که من نتوانم آن خواسته را برآورده کنم».

سردار اسکندری در تاریخ1/3/93 در سوریه شهید و سر از پیکر این شهید جدا شد.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان برای دریافت این محصول و آشنایی بیشتر با محصولات مؤسسه مطاف عشق می‌توانند به نمایشگاه مجازی مؤسسه مطاف عشق به نشانی اینترنتی http://store.mataf.ir/fa مراجعه کنند./978/302/ب3

ارسال نظرات