۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۶۸۸۰۷
استاندار لرستان:

تریبون نماز جمعه اثرگذارترین جایگاه در تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است

استاندار لرستان با اشاره به نقش ائمه جمعه و اثرگذاری تریبون نماز جمعه در تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب، گفت: با آگاهی بخشی به مردم جامعه باید دستاوردها و مؤلفه های اقتصادی را برای مردم تبیین و بر اهمیت پرداختن به این مهم تأکید کرد.
گردهمایی ائمه جمعه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصادی کشور بوده و با تکیه بر ظرفیتهای داخلی این مهم تحقق می یابد.

وی با اشاره به فعالیت اقتصادی در استان لرستان، افزود: باید دستاوردها و اقدامات صورت گرفته برای مردم بازگو شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه همه ارکان نظام بر راهبردی بودن، شفابخش بودن و پیش برنده بودن برنامه بلندمدت اقتصاد مقاومتی در نظام اقتصادی کشور نقش دارند، خاطرنشان کرد: فعالیتها و برنامه های اقتصادی باید با مشارکت مردم شکل بگیرند.

اقتصاد مقاومتی مردم محور است

بازوند اقتصاد مقاومتی را مردم محور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی است، در جهت تحقق برنامه های اقتصادی باید از مشارکت و حضور مردم بهره مند شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان از نظر زیرساختها در حال توسعه است، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، در استان لرستان ۶۶۳ پروژه همراه با بیش از ۹ هزار میلیارد تومان مستقل از برنامه های عادی و وظایف ذاتی دستگاهها  تعریف شده و در حال اجرا است.

استاندار لرستان یادآور شد: در بخش صنعت شاخص هایی همچون فولاد ازنا، صنایع غذایی گهر دورود، کشت و صنعت خرم آباد و پارسیلون در سایه اقتصاد مقاومتی احیا یا تعیین تکلیف شده اند.

وی بر ضرورت بیان دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در لرستان تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان آماده اطلاع رسانی دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در تریبون های اثرگذار نماز جمعه هستند و با فراهم ساختن این فرصت باید مردم را نسبت به فعالیتهای صورت گرفته آگاه ساخت./9459/202/ب2

ارسال نظرات