۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۶۸۸۶۷
امام جمعه بندرعباس:

غرب بیشترین سود را از کشتار و آشوب در منطقه می‌برد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بیشترین سود و منفعت را از کشتار و آشوب در منطقه، غربی‌ ها می‌برند که انبارهای اسلحه خود را به فروش می‌ رسانند و از سوی دیگر منابع ملت ها را با قیمتی مفت از چنگ آنان در می‌آورند
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌ آبادی امام جمعه بندرعباس امروز در جمع تعدادی از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده قرآنی بندرعباس گفت: هوشیاری در برابر مسائل روز جامعه یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه جوانان باشد.

وی در ادامه، هوشیاری و بصیرت نسل جوان یک جامعه را عاملی برای خنثی‌ شدن توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: نسل جوان باید با نگاه دقیق به هر مسأله‌ای در پیرامون خود، وظایف و رسالت‌های خود را بشناسد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه نسل جوان جامعه امروز ما نسلی آگاه و هوشیار و انقلابی است تصریح کرد: نسل جوان باید بصیرت خود را با نگاه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ کند و اجازه هرگونه سوءاستفاده را از دشمنان بگیرد.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بیکاری جوانان بزرگ‌ترین آسیب را به پیکره اقتصاد کشور وارد می کند گفت: میلیون‌ها تومان برای پرورش هر جوان تحصیل‌کرده در ایران هزینه شده اما از این توان عملا استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت بالای جوان کشور یک فرصت برای آینده ایران اسلامی است، تصریح کرد: وجود حتی یک جوان بیکار در جامعه آسیب به شمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ ریزی کرد که هر جوانی بتواند با اعتماد به نفس نسبت به ایجاد اشتغال برای خودش گام بردارد و منتظر کار دولتی و پشت‌میزنشینی نماند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین، نسل جوان هر جامعه‌ را محور اصلی توسعه و مسؤولیت‌پذیری در مسیر پیشرفت آن دانست و گفت: ما در شرایط حاضر به تحرک هر چه بیشتری از سوی جامعه جوان کشورمان نیاز داریم.

آیت الله نعیم‌آبادی خواستار گسترش همکاری جوانان با بخش‌ های صنعتی در دانشگاه‌ ها شد و اذعان داشت: جوانان باید به طور عملی کار واقعی را بیاموزند و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به فکر اشتغال پایدار برای خود با محوریت خوداشتغالی باشند.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: جوانان کار را صرفا پشت‌میزنشینی ندانند بلکه اراده خود را برای کار جزم کرده و آینده خود را با اراده خود بسازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ ای ‌شان در پراکندن تخم نفاق و نومیدی در سطح منطقه و ناامن کردن کشورهای مختلف به ویژه کانون ثبات یعنی ایران تصریح کرد: اگر ما در برابر توطئه‌ های آنان هوشیار نباشیم، آسیب خواهیم دید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه اوضاع کنونی منطقه و جهان به سمت افراطی‌گری پیش می ‌رود گفت: بیشترین سود و منفعت را از کشتار و آشوب در منطقه، غربی‌ ها می‌برند که انبارهای اسلحه خود را به فروش می‌ رسانند و از سوی دیگر منابع ملت ها را با قیمتی مفت از چنگ آنان در می‌آورند./202/851/ب1

ارسال نظرات