۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۶۸۸۷۹

پیکر طلبه شهید مدافع حرم و دو شهید تیپ فاطمیون در قم تشییع شد

پیکر طلبه شهید مدافع حرم سید محمد مهدی هاشمی نژاد و دو شهید تیپ فاطمیون عصر امروز از سوی مردم شهید پرور قم تشییع و تدفین شدند.
پیکر طلبه شهید مدافع حرم سید محمد مهدی هاشمی نژاد و دو شهید تیپ فاطمیون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر طلبه شهید مدافع حرم سید محمد مهدی هاشمی نژاد و دو شهید تیپ فاطمیون عصر امروز از سوی مردم شهید پرور قم تشییع و تدفین شدند.

ابتدای این مراسم که در مسجد مدرسه حجتیه با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و اساتید و طلاب شکل گرفت پس از قرائت قران؛ حجت الاسلام مهدوی راوی دفاع مقدس با اشاره به عالم حقیقی گفت: شهدای که با علمیت خود به مقام شهادت دست پیدا کردند به مقام حقیقت رسیده اند.

وی در ادامه افزود: این شهدا راه حقیقی را تشخیص داده و ارزش های اسلام را درک کردند اما قرآن با اشاره به افرادی که دعوت به جهاد را نمی پذیرند خداوند متعال می‌فرماید؛ این افراد به کفر نزدیک هستند.

لازم به ذکر است جمعی از خانوادهای شهدای مدافع حرم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم، سید جواد هاشمی رییس بنیاد شهید استان قم، غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم، محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم و جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم در این مراسم حضور داشتند.

بر اساس این گزارش پیکر مطهر این شهدا پس از اقامه نماز از سوی آیت الله علیرضا اعرافی برای خاکسپاری به بهشت معصومه(س) قم منتقل شد.

گفتنی است این شهدا اخیرا در درگیری با تکفیری‌های داعش در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیدند./978/202/ب3

ارسال نظرات