۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۶۸۸۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه های کشور مطرح کرد؛

موفقیت ۱۰۰ درصدی یگان حفاظت هواپیمایی سپاه

حجت الاسلام شهبازی با اشاره به موفقیت ۱۰۰ درصدی سپاه حفاظت هواپیمایی کشور، گفت: این مجموعه توانسته است تا به امروز در انجام ماموریت های محوله موفق عمل و از حیثیت نظام اسلامی صیانت کند.
حجت الاسلام شهبازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی شهبازی نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه های کشور عصر امروز در دیدار کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی کشور نهادی موفق است، اظهار داشت: این یگان تا به امروز از حیثیت نظام اسلامی صیانت کرده اند.

وی با اشاره به موفقیت ۱۰۰ درصدی این مجموعه، خاطرنشان کرد: این مجموعه توانسته است تا به امروز در انجام ماموریت های محوله موفق عمل کند، سپاه حفاظت هواپیمایی از زمان تشکیل تا به امروز در مواجهه با بیش از ۱۲۵ مورد اقدام مقدماتی و رسمی به هواپیما ربایی در کشور موفقیت ۱۰۰ درصدی داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه های کشور با بیان اینکه پاسداران حفاظت هواپیمایی به برکت ایمان و مجاهدت توانسته اند با از جان گذشتگی و ایثار در برابر توطئه های دشمنان نظام اسلامی بایستند و نقشه های شوم آنها را با قدرت نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام شهبازی با بیان اینکه سپاه یگان حفاظت هواپیمایی کشور در دو قسمت قبل و حین پرواز امنیت مسافران را به نحو احسن تأمین می کنند، ابراز داشت: باتوجه به حجم کاری و تعداد نیروی در اختیار، پرسنل حفاظت هواپیمایی کشور با فشار کاری مضاعفی روبه رو هستند.

وی با اشاره به میزان استاندارد پرواز هوایی برای مأموران حفاظتی حین پرواز، گفت: تعداد استاندارد پرواز برای هر مامور ۱۲ بار در سال می باشد که این رقم برای پاسداران حفاظت هواپیمایی ۱۷ تا ۲۲ مرتبه در ماه است، اما با این وجود شاهد عملکردی مطلوب و بهتر از دیگر نهادهای جهانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه های کشور با بیان اینکه این نهاد با عملکرد خود حیثیت نظام هستند، ابراز کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه های کشور با روحیه ولایتمداری در خدمت انقلاب و ولایت هستند./202/854/ب1

ارسال نظرات