۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۴۶۸۹۴۸
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

دشمنی جبهه استکبار با ایران اسلامی تمامی ندارد

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این که دشمنی جبهه استکبار با ایران اسلامی تمامی ندارد، گفت: تا زمانی که در مسیر امام و شهدا قرار داریم آن ها با ما دشمنی دارند و ضرورت دارد تا وحدت خود را حفظ کنیم.
سردار میرشکار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار علیجان میرشکار، یادگار هشت سال دفاع مقدس شب گذشته در یادواره شهدای روستای تجن جار از توابع بخش مرکزی آمل، اظهار داشت: شهدا در مسیر ارزنده و متعالی قرار گرفته و زمینه ساز عزت و افتخار نظام اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در مسیر شهدا بوده و سیره نورانی این عزیزان را چراغ راه خود در برنامه ها و فعالیت های زندگی قرار دهیم که برکات ارزشمندی دارد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز برای استمرار راه شهدا و حراست و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در همه سنگرها فعالیت داشته باشیم و تلاش لازم را صورت دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در راه شهدا قدم برداریم که اگر این عزیزان حضور داشتند در برابر حقوق های نجومی و فسادهای میلیاردی سکوت نمی کردند.

میرشکار افزود: گفتمان امام خمینی(ره) با حضور در صحنه مردم و ایستادگی آنان به نتیجه رسید و امروز نیز این فرهنگ مقاومت و ایستادگی همچنان از سوی این ملت استمرار دارد.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان این که انقلاب اسلامی سبب وقوع معجزه ای شده است، گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز احیا و ترویج دین مبین اسلام شده و برکات ارزنده و والایی در آن قرار داشته است.

وی تصریح کرد: تلاش ایادی استکبار جهانی نیز در راستای محو اسلام است که همه اهتمام خود را در این راستا به کار می گیرند تا بتوانند موفق باشند و این رویکرد از گذاشته وجود داشته و امروز نیز استمرار دارد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم ما همواره حضور در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی دارند که تمام معادلات ایادی استکباری را برهم زده و آنان را در حیرت قرار داده است.

میرشکار با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه برکات ارزنده ای دارد که ضرورت دارد همواره در این مسیر گام برداریم، افزود: دشمنان در فتنه سال 88 به دنبال ضربه به اصل و شاخصه ولایت فقیه و اهل بیت(ع) بودند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای در سال 88 برای شادی ایادی استکبار جهانی دست به اقدامات ناشایست و بیان جملاتی مانند نه غزه نه لبنان زدند تا خواسته آنان را محقق کنند.

این فرمانده دفاع مقدس بر ضرورت هوشیاری در برابر فتنه های دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان فتنه جدیدی در سر داشته و آن را با هدف ضربه به ولایت فقیه صورت می دهند.

میرشکار ادامه داد: نیاز است در برابر دشمنان به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است مقاومت و ایستادگی داشته باشیم و در مسیر ولایت و شهدا قدم برداریم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این که دشمنی جبهه استکبار با ایران اسلامی تمامی ندارد، تصریح کرد: تا زمانی که در مسیر امام و شهدا قرار داریم آن ها با ما دشمنی دارند و ضرورت دارد تا وحدت خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند تا ما را از اهداف و مسیر شهدای گرانقدر نظام اسلامی دور کنند که باید مراقبت و توجه شایسته ای صورت دهیم که در شرایط حساسی قرار داریم.

میرشکار اظهار داشت: ضرورت دارد در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دقت و توجه شایسته ای صورت دهیم که دشمنان برای انتخابات آینده، اهداف و برنامه هایی دارند که نیاز است هوشیار باشیم.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل 1043 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به سبب خلق حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 قدردانی داشته و بیان فرمودند من از شهر آمل و مردم فداکار آن تشکر می کنم./1314/203/ب2

ارسال نظرات