۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۶۹۰۰۸
امام جمعه نورآباد:

بیان دستاوردهای نظام، راه مقابله با توطئه های دشمن است

امام جمعه شهرستان نورآباد با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، گفت: بیان دستاوردهای نظام از سوی مسؤولان برای مردم، راه مقابله با دسیسه های دشمن است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره از راه های گوناگونی در پی ایجاد ضربه به نظام و از بین بردن آن هستند.

وی با اشاره به حوادث تاریخ که گواه توطئه های دشمن برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی بوده است، افزود: وجود کودتا، دوران هشت سال جنگ تحمیلی و تحریمها از جمله دسیسه های دشمن بوده است.

امام جمعه شهرستان نورآباد در ادامه تلاش برای سیاه نمایی و ناکارآمد نشان دادن نظام را از دیگر توطئه های دشمن دانست و گفت: در سالهای اخیر به دنبال سیاه نمایی هستند.

وی با اشاره به آگاهی و هوشیاری مردم که مسائل جامعه را می بینند و راهی مهم برای قضاوت درست است، تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که در ابعاد گوناگون مشاهده می شود، آگاه سازی مردم بهترین راه مقابله با این سیاه نمایی ها است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به گفته امام راحل که گام نهایی حکومت اسلامی است و در سایه حکومت اسلامی دشمن در زمینه های گوناگون ناکام می ماند، خاطرنشان کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی خدمات زیادی به همراه داشته است و آگاه سازی مردم از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به تلاش دشمن و بهره گیری از ابزارهای تبلیغاتی گوناگون که به دنبال سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره از مسؤولان درخواست کردند که با بیان دستاوردها و خدمات نظام برای مردم جلوی سیاه نمایی دشمن را بگیرند.

امام جمعه شهرستان نورآباد تشریح دستاوردهای نظام را راه مقابله با تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مسؤولان باید نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: افزون بر مسؤولان، همه پدران، مادران، مدارس، دانشگاه ها، علما و ائمه جمعه با استفاده از امکانات و ابزاری که در اختیار دارند باید در تبیین و تشریح خدمات نظام برای نسل جوان نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به اینکه نسل جوان مشکلات امروز را می بینند و حوادث دوران پیش از انقلاب را ندیده اند و امروز دشمن در پی گمراه کردن نسل جوان است و موجب می شود جوانان ما قضاوت اشتباه داشته باشند، افزود: با تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب باید جلوی قضاوتهای اشتباه گرفته شود.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز همچنان مشکلات وجود دارد، خاطرنشان کرد: راه برطرف سازی این مشکلات در سایه عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی مسؤولان و هوشیاری نسبت به دسیسه های دشمن است./9459/302/ب2

ارسال نظرات