۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۶۹۰۱۹
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان:

18 پایگاه نماز جمعه در استان لرستان فعالیت دارند

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان مصلاهای نماز جمعه را از دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامی 18 پایگاه نماز جمعه در استان فعالیت دارند.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در دفتر مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: پایگاه های نماز جمعه مهم ترین جایگاه بصیرت افزایی و آگاه بخشی به آحاد مردم جامعه هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 18 پایگاه نماز جمعه در استان لرستان فعال است، افزود: افزون بر این پایگاه ها، مردم شش بخش استان نیز برای نماز جمعه درخواست داده اند.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان به وضعیت مصلاهای استان اشاره و عنوان کرد: هم اکنون پنج مصلا بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و شش مصلا نیز حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی در ادامه نماز جمعه را از پایه‌های اساسی حفظ  نظام اجتماعی و مهم ترین عامل حفظ روحیه و ایمان مردم عنوان کرد و گفت: با تقویت روحیه انقلابی توطئه های دشمنان شکست می خورد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه  روحیه انقلابی ضامن پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب است، افزود: اگر همه امور با روحیه انقلابی انجام شود، مردم و مسؤولان روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.

وی با اشاره به کینه و دشمنی آمریکا از ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: راه مقابله با دشمن حفظ و تقویت روحیه انقلابی است.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه در طول عمر انقلاب هر امری در سایه اندیشه انقلابی و حرکت انقلابی موفق شده است، اظهار داشت: پیروی از اصول و اعتقادات در سایه انقلابی اندیشیدن و انقلابی ماندن موجب به زانو افتادن دشمنان در برابر عزم و اراده ملت ایران اسلامی می شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات